Normalde vücut kitle endexine bakardak 22.5 falan olmali ve idealsin cogu erkek icinde idealsin balik etli sevdikleri icin genelde ama benim gibi zayif sehen biri icin asiri fazla olurdu
Ya şimdi ben zayıflamak istiyorum ama şöyle ki bence yani gözlemlerime göre zayıflayınca benim yüzüm uzuyor yani şu an mesela istediğim vücutta olmasam da yüzüm kısa ve baya güzel görünüyor ama zayıflayınca yüzüm uzuyor ve çirkinlesiyor gibi geliyor bana
Ya erkeklerin cogu balik etli büyük gögüs, büyük kalca, büyük toto vs seviyor ben ise dümdüz veya kücük kalca, kücük gögüs ince bacak ince kollu seviyorum
Bilemedim ama evet genelde insan zayiflayinca yüzü degisiyor ala yüzünü görmedigim icin bilemem sana mi öyle geliyor sadece yoksa yüzünmü cirkinlesiyor cidden bilemem. Bunu yorumlamak icin görmek lazim yüzünü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Normal bir boydur
1.50 Ler şu an çıldırıyor
Ksjsndbdbdbndbd
Satnadart... kilo olarak 57ye kadar normal.
40-44 kg
Naptın sende
Abart
Bana göre ideal. Ben zayif seviyorum tabi 45-47 falan olsada sorun yapamam ama 40-44 müük
60 çok mu sence peki
Sana birşeyler danışayım madem
Olur tabiki
60 kg çok mu
163 için
Normalde vücut kitle endexine bakardak 22.5 falan olmali ve idealsin cogu erkek icinde idealsin balik etli sevdikleri icin genelde ama benim gibi zayif sehen biri icin asiri fazla olurdu
Zayıf seviyor bence geneli
Ya şimdi ben zayıflamak istiyorum ama şöyle ki bence yani gözlemlerime göre zayıflayınca benim yüzüm uzuyor yani şu an mesela istediğim vücutta olmasam da yüzüm kısa ve baya güzel görünüyor ama zayıflayınca yüzüm uzuyor ve çirkinlesiyor gibi geliyor bana
Ya erkeklerin cogu balik etli büyük gögüs, büyük kalca, büyük toto vs seviyor ben ise dümdüz veya kücük kalca, kücük gögüs ince bacak ince kollu seviyorum
Bilemedim ama evet genelde insan zayiflayinca yüzü degisiyor ala yüzünü görmedigim icin bilemem sana mi öyle geliyor sadece yoksa yüzünmü cirkinlesiyor cidden bilemem. Bunu yorumlamak icin görmek lazim yüzünü
Kısa
1.65-170
Tüh desene 2 cm den kaybettik
Niye benimle mi evlenecektin
191 boyundayım bana göre 1.65-170 anca
Kwkendnxjdbdh yok öyle bi niyetim yoktu
Işte bak bütün uzun erkekler aynı şeyi düşünüyorsa bitti hayallerim
Hayır tabi ki ben de minyon seviyorum
Ee sende karar ver artık ama yani
Bana göre olması gereken 165 ve üzeri, ama benim sevdiğim 160-170 arası
He anladım yani özetle aşıksan boyun çok da önemi yok anlamına geliyor
Hay ağzını... Evett sonunda
Kimse boşuna ben şu boy seviyorum falan demesin her türlü boy olsun güzellik olsun bakılmıyor aşık olunca
Sarışın seviyorum dersin bir bakarsın esmer bir güzellik seni senden alıyor o zaman anlarsın aşk senin kriterlerine bakmıyor
Kafiye yapmış bak birde msndndbddb
Keşke tüm erkekler böyle düşünse ya
Bence düşünceye bakmıyor herkes böylr
Kısa
Kısa değil ideal
Uzun
benden uzun
İdeal 1.60'ım bende :)
55max.
Kısa
Kısa