Yok kız bunda bir şey yok geçer ben bir şey görmüyorum bile benim gözler görmüyor herhalde bu takılacak bir durum degil bir daha jilet kullanma tüy dökücü krem kullan ağda yap senin cildin hassas belli ki
Kız hafif bi çizgi var sadece o da bir haftaya geçer. Aynı kardeşim gibisin. Küçükken elini hafif kesmişti. Kan kaybından öleceğim diye ağlamıştı. Senin durumunda bu kadar komik aşkım sjfff
Soran
+1 yıl
Bebegim en korktugum sey vucudmda iz kalmasi 2 haftadir boyle korktun brnde
2 ayı bulur bız sğreklı kesıyoruz tras olurken sakal bazen yanı ızı gecmeyen falçatadır jılet degıl jılet cokkk derın olursa dikis atılırsa gecmez ama sımdı yaran tam yakın degıl ama kabul tutup atacak derı
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Duş alirken jiletle bacagimi kestim boyle iz kaldi sizce gecer mi iz kalirmi cok agladim cok belli oluyor sizce belli mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Hiç belli bile değil bence derin değilse iz geçer zamanls
Bişi olmaz bir süre ortalıkta çıplak gezemezsin sadece
Gecer mi peki bide cok brlli mi
Yok kız bunda bir şey yok geçer ben bir şey görmüyorum bile benim gözler görmüyor herhalde bu takılacak bir durum degil bir daha jilet kullanma tüy dökücü krem kullan ağda yap senin cildin hassas belli ki
ergenler koluna faça atıyor izi kalmıyor tabi ki geçer de iz nerde göremedim?:D
Jilet ile kesilmis, izi kalir. Biçak izi bile yillarca geçmiyor. Ama kesin degil tabi ki.
sari kantaron yagi sur her gun hic iz kalmaz
Kardeşimde duşta jiletle pipisini kesti yanlışlıkla bu şekilde. Üç haftada ancak iyileşti. Biraz sabret geçer
Kedi dötünü görmüş, yara sanmış sjsjf
Askim valla cok agladim ya asiri belli
Kız hafif bi çizgi var sadece o da bir haftaya geçer. Aynı kardeşim gibisin. Küçükken elini hafif kesmişti. Kan kaybından öleceğim diye ağlamıştı. Senin durumunda bu kadar komik aşkım sjfff
Bebegim en korktugum sey vucudmda iz kalmasi 2 haftadir boyle korktun brnde
Hücrelerin yavaş onarıyordur. Bu kadar kesik iz bırakmaz 🙄
bişey olmaz geçer cok kesmemısısın derın degıl
İns ten rengimddn daha koyu iz kaldi
geçer bisey olmaz ayrıca neden jılet tuy dokculer var veetttt onu kullan kaymak gıbı olur
Daha kuklanmam zaten ins gecer cok korkuyorum
geçer geçer biey olmazzz
Ne zaman gever 2 haftadur boyle
2 ayı bulur bız sğreklı kesıyoruz tras olurken sakal bazen yanı ızı gecmeyen falçatadır jılet degıl jılet cokkk derın olursa dikis atılırsa gecmez ama sımdı yaran tam yakın degıl ama kabul tutup atacak derı
Geçecek 1-2 aya bir şey kalmayacak.
Emin misin peki bana gecmez dediler cok korktum jilet izi kaliyormus annem de de var 19 senedir kalmis
Oha ne 19 senesi. Bendede oluyordu bir ara ama geçti gitti. Sende biraz özenle yap ama
Annemin cok derin o zaman beyaz beyaz zaten cizikler asiri belli bende leke gibi
İz nerede? Görünmüyor ki
İsaretledim
İşaretlediğini gördüm de işaretli yerde kesik falan göremiyorum
İz iste iyilesti iz kaldi
Ben göremedim ama jilet kesiği geçmez her zaman iz bırakır diye biliyorum
Ya bende kesik izi yok ten rengimdeb daha koyu iz var
O zaman deri atar onu zamanla
İns bakalim
Kesik ise ete kadar kestiyse iz kalır. Deriyi sıyırdı ya da kestiyse geçer.
Bi krem var ondan sür
geçmiş olsun dikkat edin
Duş alirken jiletin ne işin vardı senin yaninda
bari hepsini alsaydın
Gözükmüyor bile geçer sorun yok
Bu ne kız bnden çok kılın var iz geçer
Kil degil onlar ahahah yara
Takip at bi bişey sorcam
Düzelir
Emin misin gecmez diyolar
Yav geçmese yüzümüzdeki kesikler geçmezdi
İz kalir dediler bana
Billur geçmişler senle
geçer
geçer
Bu iz geçmez
Ciddi misin ya cok kotu agliyorum
Evet geçmez
Ne yapacagim cok belli mi
Gecer gecer öpeyim de geçsin kıyamam
geçer zamanla
Emin misin cok kotu hissediyorum jilet izi kalir diyolar
derin kesikte kalır , bu derin değil.
Nasil anladin ki
derin kesik olsa dikiş atılması gerek ve yanlara doğru genişlik olurdu. bu çizilmiş sadece
Kalmaz o zaman dimi of icim rahat ettu
kalmaz bir şey rahat ol
Ne kadar surede gecer ben iz kalcak diye korktum annemin kolynda var 17 senedir iz var ama beyaz beyaz ustu kesik gibi belli bende leke gbi duruyir
1 hafta sürmez
İyi de 2 haftadir boyle...
yeni oldu sandım ne bilim iyileşiyor işte
Gecer dediysen korkmama gerek yok bakalim
Gözükmüyor bile
bişi olmaz