Bacağımı ağdayla aldıktan sonra duş aldım çıktım ağda kalıntıları bacağımda kalmış sevgilim gördü rezil oldum benden soğurmu?

Bacağımı aldım yağ sürmene ragmen dusa da girince okadar ovdum kalıntıları kalmış sevgilim de gördü çok kotu bi rezillik değilmi agda yapmayı bilmiyormusun dedi kötü oldum normalde böyle olmazdı aceleyle yapıp bitirmeye çalıştığım için oldu galiba
Bacağımı ağdayla aldıktan sonra duş aldım çıktım ağda kalıntıları bacağımda kalmış sevgilim gördü rezil oldum benden soğurmu?
Cevapla