Şu an burun estetiği olsam nikahıma kadar iyileşir miyim?

Burun estetiğini uzun zamandır istiyordum fakat cesaret edemedim ve birilerine bunu söylemek (özellikle aileme) benim için kötü bir durum olur düşüncesi vardı.
Yakın zamanda ablamın kızı yaptırdı ve çok memnun şu an.
o yaptırınca bana da bir cesaret geldi hem de dedim şu an maddi açıdan da buna müsaitsin ve artık fotoğraf çekmek , çektirmek istiyorum.
beni çekmeyin demek yerine sağdan da çekin soldan da çekin beni demek istiyorum.
Asıl mevzuya gelirsek Temmuz un ortasında nikahım var ( düğün yok ) ve zamanım az.
Hadi diyorum 2 hafta tampondu , alçısıydı vs. Sürse sonra morluklarım geçse , şişlikler de 2 haftaya biraz ( tam oturması 1 yıl sürüyor farkındayım ) inse en azından eski hali gitmiş olur diyorum.

Şu an burun estetiği olsam nikahıma kadar iyileşir miyim?
Cevapla