
Hacı Şakir diye sabunmu olur🙄
Banyoda oramıza, buramıza sürüyoruz, yeminle çarpılcaz o yüzden ben tercihimi şampuandan yana kullanıyorum ya siz...

Hacı Şakir diye sabunmu olur🙄
Banyoda oramıza, buramıza sürüyoruz, yeminle çarpılcaz o yüzden ben tercihimi şampuandan yana kullanıyorum ya siz...
Hamamda hacı şakir sabun kullanırım.. sabunu genel olarak çok severim.. şampuanlar gibi ne oldugu belirsiz kimsasallar yok içinde. .. daha saf gelir bana.. daha masum..
Şampuan 🧴
Cevap
7Cevap
Şampuan tercih ederim
Şampuan ve duş jeli kullanıyorum. Sabun sevmiyorum, iki saat köpürmesi için çevir anam çevir. Onunla uğraşamam. 😅
Hiç böyle düşünmedim jsjds bu sabunlari kaynar suda eritip tekrar donduruyorum temizlikte harika oluyor jejej duş jeli seviyorum
Şampuanı saçıma kullanıyorum. Sabunu vücuduma. Alerjim olduğu için jel kullandığım söylenemez.
Sabunla saçımı hiç yıkamadım kurutur diye şampuan kullanıyorum sabun vücut için daha iyu
İkisininde kullanıyorum biri saç için diğeri vucut için.
Şampuan tercih ediyorum
Sabun daha iyi.
Hacılar mı aklına geliyor kullanırken 😃
Yaaa sorma hiç aklımdan çıkmıyor
Şampuan ile ¤¤
Şampuan
şampuan
Şampuan
Şampuan
Şampuan
İkiside
Ne varsa evde
Şampuan artı saç kremi
İkisini de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar