Çok tipsizim babam evde kaldın diye aşağılıyor ne yapmalıyım?

Bir boğaz eksilsin istiyor çalışıyorum maaşımı ona veriyorum bir de yaşadığım yerdeki insanlar çok güzel balkan kafkas göçmeni filanlar ben tipsizim yüzümde benler var kara kuruyum tabii talibim çıkmıyor biz iç anadoluluyuz…

Çok tipsizim babam evde kaldın diye aşağılıyor ne yapmalıyım?
Cevapla