Annem geçenlerde dudağına botoks yaptırdı ve şu anda yüzüne bile bakamıyorum. o kadar kötü olmuş ki. anneme söylemeli miyim?

Annem geçenlerde botoks oldu ve artık anneme bakınca kusacak gibi oluyorum. Bizim genetik olarak üst dudağımız ince ve anemin üst dudağı şu anda hiç doğal durmuyor. Yemek yerken anneme bakınca kusmak istiyorum. Anneme botoksunun iğrenç göründüğünü söylemeli miyim yoksa annemin suratına bir daha bakarsam kusacağımı göze mi almalıyım (ayrıca botoks iyileştirilebilen bir şey mi)

Annem geçenlerde dudağına botoks yaptırdı ve şu anda yüzüne bile bakamıyorum. o kadar kötü olmuş ki. anneme söylemeli miyim?
Cevapla