Yaşından küçük göstermek bence bi sorun. Sizce?

23 yaşındayım ama herkes 18-19 sanıyo.
30 lu yaşladan sonra küçük göstermek bi avantaj olabilir tabi ama şu an sinir bozucu bişey. Çocuk gibi görünüyorum ve bu üzücü
Yaşından küçük göstermek bence bi sorun. Sizce?
Cevapla