Çok bencil varlık erkekler kendilerine soruyorum nasıl kadınla evlenirsiniz aynaya yaşına bakmadan çok taze cilt vaj pembe olan buranın rengine bile önem verecek kadar 🤢 beyaz tenli sarışın renkli gözlü 36 ayaklı fındık burunlu kılsız ince bel say sat bitmez kısacası Barbie bebek istiyorlar
çama bir kadın sadece uzun isteyince or escrt fahş diyorlar
kadınlar çirkin göbekli bakımsız kıllı ter kokan 140 boyunda olan erkekle olsun yoksa or escrt derler kendilerine gelince barbşe bebek
eş değil et parçası obje arıyorlar karınız hep öyle kalmayacak bu demek oluyor ki yaşı gidince taze et parçası arayacaksınız kendinize 🤮
peni rengine önem verse kara kömür erkek iğrn dese kadın or fahş derdiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Yani erkek nasıl dış görünüşe önem veriyor ise kadında önem verebilir ve bundan doğal bir durum yok diye düşünüyorum ben.
Erkekler fazla dış görünüşe bakıyor o yetmedi birde meme vajin rengine önem veriyorlar böyle bir erkekten bi halt olmaz
Neden hep beyninizde e parçaları dolanıyor, beyinsel birliktelik arasanıza.
Kadın dediğin bakım memesi pembe olur diyen kadını obje görür
Öyle görenlere söylüyorsun sanırım ,
Kisisel tercih ve secimdir. Kimseye garip karsilama yapma
Abaztır bu kadarı gitsinler robot alsınlar vajina pembe olmalı kadınsı durmaz yoksa derler
Bence sorun beklenti istek ve hayalleridir.
Hayir kizdiklari sey 190 boy, genis omuz vs gibi abartili istekler. Yani senin boyun 155 senin neyine iki kati kadar adam diye dusunuyorlar.
30-50 olup Barbie gibi ve 18 20 ergen istiyorlar hepsi hangi sıfatla kızların isteklerine or diyorlar 18 yaşındaki ergenlere yan bakıp paraya bakan uzun isteyen or diyorlar
Onların neyine iki kat daha güzel daha genç kız
Yoo zorumuza gitmiyor bence de dış görünüşe bakmalı ben öyle aşka meşke inanmam
haklısın. oyuden benım ıcın hıc bırının onemı yok kalbı guzzel olsun gerısı bos.
Resmen içindeki bütün sinirini kusmuşsun 🤣bakacak tabi bundan normal be var
Bakacak tabi bu kadar vahijinanın rengine veya kızın yaşına ten rengine bakmak ped ırkçışık ve abzlktır
🤣 Tamam sakin ben karışmam
Vaj pembe orayı anlamdım
Pembe vajina ve meme ucu kadınsı koyu olan çirkin diyorlar ama kendilerin ki kömür kıllı
Heee, anladım beni aşan konular bunlar bir şey diyemem
Beni aşan konular derken ne?
Belaltı muhabbetlerini sevmiyorum ilgilenmiyorum da ben fikirlerle kişilikle ilgileniyorum
Evet barbie arıyorum problem?
Ken misin
Ken kadar varım
Sarışın veya kumral değilsin 20 değilsin
Esmer kenim ben. Kendim neyse öyle birilerini istiyorum tabiki yüksek eğitimli vücuduna kendine dikkat eden kendini geliştirmiş yani gidip 70 kilo 155 göbeği kat kat birini istememek en büyük hakkım
Kel göbekli kıllı Kara kömür şeyiyle pembe vajin olmayan kızları çirkin bulup ayrılanlar var
Ama kadınlsra gelincr kartlaşmış kıllı sarkmış göbekli erkekle olsun öyle erkeği sevdim isterler
Herkes en iyisini istiyor 155 kızda gelmiş 190 istiyor herkes önce kendisini bilsin ona göre
190 erkekte kısa istiyor ce aynı şey değil
Hiçbir şey zoruma gitmiyor artık sallamıyorum
Gitmiyor ki
Ben çokta çirkin dayıların zoruna gidiyor güzel küçük koz istedikleri için
Kadınlarda öyle 😅
Kadınlar pembe penis erkrk erkeğidir kara kömür erkek iğren mi diyor
Ciddi misin. Neden zenci fantazisi ile yanıp tutusanlariniz var neden 185 altı olanlar kendine erkek demesin diyenleriniz var neden kaslı olsun diyenleriniz var. Daha varda var
Tabi kaslı isteriz kadınlar para harcıyor dışına göbekli kilolu biriyle olmakmin mi emek veriyorlar?
185 altı kendine erkek demesin diyen kadınlar çok güzel yapıyor erkekler 25 üstü istemem sarışın beyaz tenli olmayan kadın değildir derken iyidi
Sen bu gidişle evde kalırsın 😂 Siz öyle derseniz erkekte öyle der. Kendinizi ne zannediyorsunuz.
Şunu unutma kadınlar umduğuyla sevgili olur erkekler bulduğuyla ama iş evliliğe gelince erkekler umduğuyla evlenir kadın ise bulduğuyla yetinir. Yuzde 80 bu gerçek var
Evde kalırsın mı dayı seni hiç ciddiye almıyorum şimdi mağara sa yaşamaya devam et erkeğe köle ezik olmayan kızkara evde kalır psikolojik baskısı yaparak kızlar erkek yapar aldatır demesini bekliyorsunuz
Asıl erkek bulduysa evlenir kadınlar kolay erkek bulur
Yüzde 80 bu gerçek var demiş profesör uzman bilim adamı seni yeltenirmiş kadın lafa bak erkekler para veriyor resmen hiç bir kadın istemiyor diye parayla kendini saran çok dolu erkek var
Kendini böyle avutmaya devam et. Madem senin dediğin gibi bu erkek düşmanlığın neden 😅 Bu kininde istenmemekten dolayı değil mi 😂
Teyze olmuşsun önüne gelene dayı diyorsun. Kiz kurusu gibi evde kaldın birileri istemedi değil mi 😂
Kaçıncı yüz yılda yaşıyorsun dayı ben teyze olduysam sen dede olmuşsun
Olmussan da sana ne 😂 Ben zirlamaya gelmedim buraya. Sen geldin 😂
Yaşına göre olgun değilsin sanırım
Zirlamaya geldiğini söylediğim için mi olgun olmuyorum 😂