Güncellemeler
+1 yıl
96 doğumluyum böyle bir gerçek var. Bakın akışa kızlar amca muamelesi hep genç çıtır istiyorlar. Sürekli çıtır instasi diye a geziyorlar. 22 yaşındaki kız 27 yaşındayken erkekle çıkar 28 yaşında erkekler çıkmaz yani parasını yer falan filan ama ciddi düşünmez
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
27yasindayim 37yas altina bakmam en az 10yas buyuk olucak aşik olmam için:)
Herkes böyle iddia ediyor ama o çıtır instasi diye yarım kavrulanlar kim. 27 yaşında bir erkeği çıtır diye akılları gider 28 yaşındaki bir erkeği erkek bile görmez parası varsa parasını yerler
Iyimisin knk sen
Bu kız iki yüzlüğe gelemiyorum. Gerçeği söyledim diye mi iyi misin oluyorum. Çıtır erkek de kendini yırtan kızlar varken 28 yaşındaki bir erkeğin gerçekten fiziken arzulanacagina mı inanayım yüzünü beğendiklerine mi inanayım. Algı olarak 27 yaş ile 28 yaşındaki erkek arasında 10 yaş vardır
Iyi degilsin:))) cidden iyi degilsin
33 demi kurtarmaz 😀 bence olgunluk önemli, yaşanmışlık ve bunlardan çıkarılan dersler
@SeriAtak tecrübe zamanla kazanılır ama bir daha genç olunmaz. Senin tecrübelerinde abi olarak yararlansın kardeş abi olarak tavsiye ver gençle sevişsin.
Çıtır sevip para için olgun seviyor numarası yapan kızlar. İyi ki el kadar çocuklarını toprağa gömen kadınlar var duygu ile oynuyorlar evlat acısı yaşasınlar
İyi ki evlat acısı denilen dünya güzelleştiren acı var
Net 10 mu peki 😀 ona göre bak
@SeriAtak hayir net degil en az 10 yani 15 de olur 18 de olur:)))
Tercih meselesi Hayırlı sı diyelim Gönlüne göre versin
@Normam kardeşim senin tramwan kişilk bozukluğuna doğru gidiyor. Belki inancın da olmayabilir. Ama dinlerde ve yeryüzünde en büyük acının evlat acısı olduğu ortak anlayıştır. Sana elbette fikir veririm mevzu sadece sevişmek değil bunu anladığında uyanış yaşayacaksın zaten ana senin sorunların boyunu aşmadan destek al. Çünkü ilişkilerinde hep sorun yaşayacaksın aklında bulunsun.
@SeriAtak kardeş olay sevişmek olsa bir genel eve veya esc ye giderim değil mi? Ben gençken çok da ulaşılabilirdi ekonomik olarak ve zaman olarak bir esye gitmek. Benim kuzenlerim toplanır giderdi ben gitmiyordum. Olay sevgilim olmadan gençliğimin bitmesi bir daha gençken bu duyguları tadamamak. Benim şu an bile olsa benden genç bir erkeğin yanında kız görünce kiskanacahim. Benim o yaşta gençken kız arkadaşım olmadı diye üzülürüm. Yaş gelmiş 30'a bu yaştan sonra benim tahammülüm var mı sence kadınla uğraşmaya. Ben gençken yaşamak istiyordum kardeşim en enerjik, en dinç, en diri yaşlarım boşuna gitti. Ben 18 yaşında değilim senin söylediğin klasik klişeleri bin kişiden duydum alt tarafı benden 4 yaş büyük bana gelip burada hayat dersi verme. Sanki ilk defa duyuyorum senin dediklerini. Zaten o kafandaki organı biraz kullanabilsen olayın sevisme olmadığını anlardin. Bana akıl verecek zeka seviyesinde değilsin kardeşim.
Bana elbet fikir verebilirmiş evlat acısı dünyadaki en büyük aciymış yapma ya kardeş. Ben de evlat acısı i yaşayan kadınlar göbek atıyor sanıyordum aydınlattın beni sağ ol. Teşhiste koydum kişilik bozukluğu diye çok sağ ol ya Vikipedi doktoru. Millet yıllarca okulunu okuyor 1000 bilimsel yayın oluyor, Sen burada bir yazıdan teşhis koydun helal sana be kardeş Sen boşuna harcanıyorsun
Söylediklerimden rahatsız olup savunmaya geçmene gerek yok. Ayrıca hangi konuda ne kadar bilgi ve tecrübe sahibi olduğumu bilemezsin. Eleştirilere açık olmalısın böyle platformlarda. Yarana bastık kusura bakma. Ama doğru noktaya dokunduğum çok bariz tepkilerinden. Alt tarafı dediğin yaş farkını yaşanmışlıkla ve deneyimlerle ölçmek gerekir ama dediğin gibi olsun. Son olarak benzer durumlar yaşamışız belli ki. Yapacağım şey "Kabullenmek" işte O zaman mutlu olursun. Evlât acısı iyi ki var diye sen dedin ben değil. Merhamet aranmayacak öfke dolu bir cümle ve evet teşhis koyabilirim bir iş olmasa da hobim bu. Bilgiye isteyen her insan ulaşır ama netten değil elbette ve Tanrısal bakış açısı diye bir terim vardır edebiyatta. İnsanları izlemeyi öğrenirsen göreceksin aydınlanmayı.
Hocam ne anlstiyosun sen
Diyorum ki. Kızlarda çıtır takıntısı var 28 üstü bir erkekle anca parasını yerler sonra kenara atarlar. Bir kız için 27 yaşında erkek sevişilecek genç çıtır erkektir 28 yaşındaki erkekse parası yenecek kartı erkektir.
Sacmalama bir erkeğin prime yaşi 30 da başlar
Bu yaşlı erkeklerin uydurduğu bir şey. Öyle yüzde birlik kesime falan bakma acun vb. genel olarak böyle bir şey yok. Kızlar çıtır'ın instasi diye deliniyor görmüyor musun. Bak sen şu an bedenini kullanarak bir kızı tavlayabilirsin. Ancak 28 yaşındaki erkek ancak parasıyla tavlar ve çoğu kız parasını yedikten sonra tek bir vuruyor ve çoğu kız parasını yedikten sonra tek bir vuruyor. Hep olgun erkek severler Ama yanlarında hep genç erkek olur Çünkü kapalı kapılar ardında Orkun Erkin parasını yer genç ile takılır gençle aşk yaşar. 30 yaşındaki erkek enerjisi azalmış testosteronu düşmüş, kılları kadayıf olmuştur, şu gencecik yüzüne bak sonra git 30 yaşındaki adamın yüzüne bak. Kardeşim sen 30 yaşındaki adamın 30 yaşında karısının ırzına göz diksen haklısın Genç adamsın hakkındır. Kızlar çıtır sever bak çıtırim Instagram diye kafayı yiyorlar.
Bir şey anladıysam Arap olim
Yani diyorum ki kızlar çıtır seviyor o yüzden 28 yaşında bir erkek sadece parası için bakarlar asla ciddi düşünmezler. 18-27 yaş arası erkeklerden hoşlanır kızlar cinsel çekim olarak 28 üstüne sadece madde çıkarlar için bakarlar
Bende kızlar olgun seviyor diye biliyordum açıkçası
Kardeşim o para yemek için uydurulan kılıf. En doğal hallerinde bak çıtırın instasılığı gezmiyorlar mı? WhatsApp kız gruplarında 18-27 yaş erkeklerin fotoğrafları gezmiyor mu ayy şu çocuk çok taş diye. 27 yaşındaki erkek sevişilecek gençtir erkektir 28 yaşında erkek parası yenir kenara atılacak kart erkektir
Bence öyle bir şey yok. Onu yapanlardan29 30 yaşındaki kadınlar bence. Genelleme yapmayın bu kadar gerçekten rahatsız oluyorum böyle durumlardan...
Genelleme değil değerli kardeşim kadının ve erkeğin doğası.
Bu onların en doğal hakkı genç olan genç sever
Yani ben genç değilim yaşlıyım ama çok hak veriyorum şu an genç bir erkekle de evlense sonuçta ileride zaten kocasının yaşı ilerleyecek gençken niye genç bir insanla yaşamın tadını çıkarmasın
Bu arada normal bir yaştasın biraz abartmış gibisin
Yaş farkı bazen kızlarda güvensizlik oluşturuyor
Olgun bir adamın sadece cinsellik için onlarla olduğunu düşünüyorlar bu yüzden genelde çekingen davranır
Burada benim kızdı 28 üstü bir erkeği asla dış görünüş olarak beğenmezken sırf para için beğeniyor gibi yapmaları. Genç bir kız olgun erkek sevemez olgun erkek parasını sever sadece seviyormuş gibi taklit yapmasınlar. 25 yaş altı bir kız ben 28 üstü erkek seviyorum diyorsa or***dur.
Onun dışında baba sevgisi görmemiş kızlarda olgun erkek sever neden bilmiyorum ama psikoloji ile ilgili bir durumdur
Baba sevgisi görmemiş kızların olgun erkek sevdiği falan yok. Bu Baba sevgisi görmemiş kızlar sadece lüks arabası olan erkeklerden baba sevgisini görebiliyorlar sadece. Senin dediğin gibi namuslu bir genç kız genç sever 27 yaşında çıtır erkek varken 28 yaşındaki
28 yaşındaki kart erkeği ne yapsın. Hepsi paraya yemek için yalan kızlar 28 üstü bir erkeğin bedeninden tiksinir. Aksini iddia eden yalancılar İnşallah çocukları 3 yaşını göremeden acı çeke çeke ölür evlat acısı yaşarlar
Sende psikolojik bir sorun olmalı
Çünkü 28 yaşlı değil
Ben seni daha büyük sandım
Nasıl daha büyük sandın. Koskoca 28 yazıyor başlıkta yalancılık yapma daha büyük sen bana imkan yok yazıyor başlıkta zaten. Yalanvisiniz genç genç ister doğal diyordun şimdi 28 normal diyorsun yalancı kocaman 28 yazıyor başlıkta kıvırma
Doğal dememin sebebi genelde kendine yakın ve benzer kişileri tercih etmekten dolayı
Daha büyük erkekler için öyle dedim yani 35+yaş
Bana kızma
Ben de diyorum 28 yazarken nasıl 35 Üstün sandın. Yaşımı yazmışım zaten yalancı. Ben de diyorum işte para yemek yesin yalan söylüyorsun 28 yaşında kartlamış çirkinleşmiş adamın nesini beğenebilirsin. Diyorum işte beğenmediğiniz söyleyip sonra para için birlikte olan kadınların da Allah evlat acısı denilen güzel bir acı yaratmış. Herkes hak ettiğini Yaşar
Senin için demedim 35+yaş üstü adamlar için dedim bayım
28 yaşında bir erkek yaşlanmaz öbür türlü bir sağlık sorunu veya psikolojik bir problemdir para için bir adama gitmedim ben sadece şefkat istedim
Namusluk bir kadın ol 2 dakika sözün arkasında dur. Psikolojik sorun falan deme sorunluysam en azından dürüst. Başlık direkt 28 yaş ile ilgili sen niye 35 üstü yazıyorsun ki uydurma. Namuslu ol söz namustur.
Beni yanlış anladığın zaman bu senin sorunun olur
Ben baştan beri aklımdan geçeni söylüyorum
Neden beni sinirlendirmek istedin❗️
Namuslu ol. Yanlış anlama imkansız çünkü başlıkta yazıyor 28 yazıyor nasıl yanlış anlarsın 28'de nasıl 35 okudun sen koskoca başlıkta.
Senin için demedim dedim ya
Genel konuştum diyorum iki saat
Hem sen benim namusum hakkında ileri geri konuşma azıcık adam ol
Söz namustur diyorum yani dürüst olmak cinsel anlamda bir namus'tan bahsetmiyorum orası çok belli
Ne alaka anlayamadım?
Çünkü kızlarda çıtırlık takıntısı var. Mesela 27 Okey Çünkü çıtır ama 28 olunca kart diye istemiyorlar
27 ile 28 arasındaki fark ne oluyor ki? Ben 20 yaşındayken 27 yaşında biri bana yazsa cevap bile vermem. Ama şimdi 24 yaşındayım, 28 yaşındaki birine cevap yazarım. Bence mesele aradaki yaş farkı.
Fark şu oluyor 27 25'e yaşa yakın bir yaş genç çıtır kabul ediliyor. 28 25'e uzak bir yer 30 yaşa yakın yaş o yüzden kart kabul ediliyor. 27 yaşındaki erkek enerjik dinamik, taze yüzlüdür. 28 yaşındaki erkek enerji azalmış ve yüzü kartlamıştır. Kızlar çıtır'ın Instagram diye geziyor 18-25 arası bir kızın amacı çıtır bir erkekle birlikte olmak. Sen 28 yaşındaki erkeği yazarsın anca parasını yersin sonra ayrılırsın 28 yaşındayken tanıştığım bir erkekle evlenmezsin. Evli çiftlere sor erkekler tanıştıklarında 27 yaşında en fazla. Bak tanıştıkları yaş diyorum evlendikleri değil.
Bence bu senin kendi kuruntun. Dediklerinin hiçbirine katılmıyorum. Çünkü mantıklı bir yanı yok.
İster inanma 27 yaşla 28 yaşın algısı aynı değil 27 yaş çıtır yakışıklı delikanlı görünüyor, 28 yaş ise yaşını almış görünüyor kızlar gözünde. 27 yaşında erkek olsun çıtır niye ustası diye 27 yaşında erkek olsun çıtır niye ustası diye 27 yaşında erkek olsun çıtır niye ustası diye diye 27 yaşında erkek olsun çıtır niye ustası diye diye azar 27 yaşında erkek olsun çıtırin instasi diye azar kızlar
Senin kurutuntun bu tamamen. Kendin kompleks yapmışsın.
Her yerde çıtır'ın instasi diye gezen kızlar benim kuruntu mu bunları ben kafamdan mı kurguluyorum
Ah bide yazabilsen
Annene yazıyorum kardeşim
Seninde annen oluyor kardeşim
Dediğim gayet anlaşılıyor; kızlar genç erkek seviyor yani çıtır seviyorlar. Çıtırın instası diye kendini yırtan kızların olgun sevdiğini bana kimse inandıramaz. Olgun erkeklerin parasını yiyip tekmeyi basıp sonra gençlerle her şeyi yaşıyorlar. Bedensel olarak genç erkek bedenini, rzuluyorlar genç erkek yüzünü arzuluyorlar. Anladın mı şimdi?