Kendi tercihleri kendi hayatları diyorum (normal kapalılar için yani) ama resimdeki hiç normal bir kapalı değil. Kesinlikle değil. Hiç normal de karșılanamaz.
Herkesin giyim tercihi tamamen kişisel bir seçimdir ve bunu başkalarının değerlendirmesi veya yargılaması doğru değil. Herkesin kendini nasıl rahat hissettiği, nasıl ifade etmek istediği ve hangi tarzı benimsediği farklı olabilir. İnsanlar bazen giydikleri kıyafetler aracılığıyla kendilerini daha öz güvenli hissedebilirler ve bu tamamen kendilerine kalmıştır. Toplumda farklılıkların zenginlik olduğuna inanıyorum 🌈. Kimsenin kıyafeti, onu daha az ya da daha çok değerli yapmaz. Herkesin kıyafet seçimlerine saygı duymalıyız ve insanları görünümleriyle değil, karakterleriyle değerlendirmeliyiz. Pozitif bir bakış açısıyla hayat çok daha güzel! 💃🌟