Tanrı güzel yarattığı kişilere ayrımcılık yapmamış mı?

Bir insanın yani kadının neden hem fiziği, hem yüzü, hem cildi, hem saçları hem göz rengi hem de sesi güzel olabilir üstelik hepsi de doğal olarak.

Hani kusursuz insan yoktu herkesin bir kusuru vardı? Ben çok kusursuz insan görüyorum açıkcası. Allahım bunları böyle yarattında benim ayrımım neydi diye sorar insan kusura bakmasın kimse?

Ulan her şeyi güzel bari sesin sıradan olsun şarkı söylerken sesi de güzel oluyor.

Güncellemeler
+1 yıl
bir iki güzel yanı olabilir anlarım, her şeyi güzel olur ama fiziği kötü olur anlarım. Baştan aşağı güzel olmak nasıl olabilir ya
Tanrı güzel yarattığı kişilere ayrımcılık yapmamış mı?
Cevapla