Şuana kadar muhattap olduğum tüm anaç kadınlar gögüs kıllarından aşırı tahrik oluyorlardı.
Bu durumda aristo mantığına göre gögüs kılı sevmeyen kadınlarda iş yok diyebilir miyiz?
Şuana kadar muhattap olduğum tüm anaç kadınlar gögüs kıllarından aşırı tahrik oluyorlardı.
Bu durumda aristo mantığına göre gögüs kılı sevmeyen kadınlarda iş yok diyebilir miyiz?
Göğüs kılına gelene kadar kaşlarını alıyor erkekler.. son derece itici buluyorum.. kadınlar hanfendi gibi erkekler de adam gibi olsun bırakın da.. şu kılların yakasından çekin ellerinizi..
Cevap
2Cevap
Devir saçmaladı iyice. Erkekler kadınlaşıyor. Neredeyse, kadınlar erkeklere nafaka öder hale gidecek, bu gidişle.
Erkek yahu bu göğsünde kıl olmadan olur mu 😂 Hiç sorguladığım bir şey değil
Ayda uluyan kurt gibi kıl olmadığı sürece normal kıl tabi olabilir.
Pırıl pırıl kafalarda deli sorular :D iyi bayramlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?