Yüz şeklim oval önden bakınca hoşuma gitmiyor o yüzden yapmak istiyorum ama eminde olamadım hatta oyleki yan profil harici koyacak resim bile bulamadım neyse yap ve ya yapma diye kısaca belirtirseniz sevinirim akxnan
Jawline yaptırmak istiyorum fazla maskülen bir görüntü oluşturur mu?
yüz kilosu kaybetmek ve cene hattını keskinlestirmek tabiki daha cekici olacaktır ama yüz kilosunun daha kazandırdıgı seyler vardır++ burnu kucultur ve haliyle daha tatli gozukursun ama yüz kilonu kaybedersen yüzün daha keskinleşecek daha maskulen görünürsün yani direk kilolu yüz =tatli. zayıf ve keskin yüz= cekici
Saka mi yapiyordun bende var ve cok mutsuzim keske oval yuzum olsa diyorum kendimde tek begenmedigim sey bu sacimi bile baglaayamiyorum hep sacimi onumde mi diye kontrol ediyorum bende cene torpusu dusunuyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
seni güzel olduğun için seven, çirkin olduğunda terkeder, boş boş işlerle uğraşma
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
Bence oluşturmaz
yüz kilosu kaybetmek ve cene hattını keskinlestirmek tabiki daha cekici olacaktır ama yüz kilosunun daha kazandırdıgı seyler vardır++ burnu kucultur ve haliyle daha tatli gozukursun ama yüz kilonu kaybedersen yüzün daha keskinleşecek daha maskulen görünürsün yani direk kilolu yüz =tatli. zayıf ve keskin yüz= cekici
Gayet iyi
Bu güzelliğe sahip birisi böyle bir soruyu güzelliğini paylaşmak için sormuş olmalıdır diye düşünüyorum.🌹
Belinay Sandıkçıya benziyorsun yaptırırsan onun gibi durucak yüzün sende de. Çok az yaptıra bilirsin.
Yaptır canım çok güzel olur. Kızlar varsa estetik derdiniz yaptırın bence hepiniz
O ne bilmiyorum ama bence güzel durur.
bence ihtiyacın yok guzelsin ihtiyacın olsa söylerdim bu arada
Jaw mav bilmiyorum nedir ama şu şekilde de gayet güzel duruyorsun.
Tam olarak rahatsız olduğun noktayı anlamadım ama şahsen yaptırmak istiyorsan yaptır..
Yapma, çok güzel ve hoşsun seni seven böyle sevsin, maşallahın var
Karışma yaptırma yüzüne bir şey, gayet doğal ve güzelsin bozma bunu
Saka mi yapiyordun bende var ve cok mutsuzim keske oval yuzum olsa diyorum kendimde tek begenmedigim sey bu sacimi bile baglaayamiyorum hep sacimi onumde mi diye kontrol ediyorum bende cene torpusu dusunuyorum
seni güzel olduğun için seven, çirkin olduğunda terkeder, boş boş işlerle uğraşma
Sacmalama su an cok iyisin.
Açık olursak çene hattın geniş evet sana olmaz maskülen ve erkeksi olur yüzünün ince olacak şekilde yaptır
Artık estetik yapa yapa, hepiniz birbirinize benzemişsiniz. Yahu yeter ya valla doğala hasret kaldık
Bence yaptırmak için en az 25 olmak lazım daha küçüksün
Bu sana kalmış ama bencede yapma böyle güzelsin benimde yüzüm oval
Ay benim de yüz şeklim senin gibi ben de düşndm yaptrcam galiba
Evet
Hangisine evet sbdjsj
Erkeksi gosterir yani dhmvc
Yüzün gayet güzel. Belanı arama
İlgi için yapıyordur
@ksvsksvs bu tatlılık ve çekicilikle çevrendeki erkekler senşnle ilgilenmiyorsa zaten onlara erkek bile denmez
Sıradan biri
@ksvsksvs gözünde fazla büyütmüşsün.
Neyi
@ksvsksvs o kişiyi. Sen birisinden hoşlanmıyor musun onun ilgisini çekmeye çalışmıyor musun?
Neler oluyor burdaa
Pardon hatlar karıştı onu sen sandım. 😆😃😀
Başkası Olma Kendin Ol Böyle çok daha güzelsin
Grinin elli tonu gelmis
Çok mu özledin beni
yapma o erkekler için
Güzelsin Yaş 18 mı cidden benimle aynı yaş 19 20 gibi duruyon
Ben de düşünüyorum Şu an doktor araştırıyorum
Ama sen çene ucuna dolgu yapsan yeterli olur çene çizgisi hattın var. Çenen kısa sadece
Hayır yaptırma yeterince yayık yüzün
Yaptırma bence hoş değil
Yoo yüz şeklin gayet tatlı aslında
Yüz hatların çok güzel, müdahale ettirme.
jawline ne kızm aslşkdjfşa
yüz gerdirmede olabilir
Harbiden ne gerek var sonra bok gibi olur
Bence iyisin orjinal araba candır şey kadın 😃
Vallaha anlamadım ki o ne demek bilemedim
Bu yaşta girme o işlere..
Olduğun halinle bence güzelsin
Bence bu güzel yüze yazık etme bea.
Birine benziyisun sen kizzz
Efekti kaldirirsan görürüz yüzünü ☺️
ihtiyacın yok ki 🤷♂️
ama mme dolgusu yaptır. küçükler.
Yüzün gayet güzel
Gerek yok knk güzelsin zaten
Çenende sorun yok özgüvenin düşük
Özgüvenim gayet yerinde aşko merak etme
Sanmıyorum. Öyle durmuyor.
Yapma bence feminenlik daha iyi
Bence ihtiyacın yok
Yüzün çok güzel bence doğal hali ile
Çok güzelsin maşallah sana hiç gerek yok
Erkeksi durur
ah firuze ahh
Yaptır
Yaptırma gayet iyi
Bence olur
gayet iyi olur
O ne be
O her ne ise yapıp bu güzelliğe yazık etme
İyisin doğal güzelliğin var
Oluşturmaz
o ne gerekmez boyle iyi
Yakışır
Yüzün güzel