Bu tarz estetik uygulamalarını isteyen herkesin en az bir kez denemesi gerektiğini düşünüyorum. Yani doğallık, herkes gibi olmak vb masalları boş verin. Çünkü bizler böyle şeylerle mutlu oluyoruz. Bir de şu kendini kabulleniş mevzusu... Kendini kabul etmeye çalışırken hayat geçip gidiyor.
Gerekli birsey oldugunu düsünmüyorum doğal görünüş herzaman daha iyidir insanlar kendine has yüzleri ile anlamlılıdır bence. yüzlerine cesitli teknikler uygulayp deiştrenlere bakış açım hayattaki anıları ve anlamlarını siliyorlar bence ben bir insanla konsrken yüz hareketlerine jest ve mimiklerine bakar ezberlerim insanlar böyle daha anlamlı gelir bana
senin yağ olan bölgenden alınan sıvı iğneyle eksik olan bölgeye enjekte ediliyor diye biliyorum ama maalesef fiyat hakkında bir rakam görüşmedim kimseyle.