Nasil sakal trasi oluyorsunuz, ben beceremiyorum?

Benim sakalım o kadar çıkmıyor, çok seyrek ama olan sakallarda aṣırı kalın ve sert birde sakalim en fazla kirli sakal oluyor boyle haci sakali falan gibi uzamiyor. Belli bir yerden sonra duruyor uzamasi. Jilette denedim makinede ama sakal kesilmiyor. Jilet mesela ustunden geciyor kesmiyor. Birde yas 25 sakalim 23 yasinda cikmaya basladi burada baksan hepi topu 2 senedir falan omrumde sakal trasi oluyorum ondada 6-7 ay kesmedigim zamanlar oldu o yuzden pek deneyimim yok tras konusunda bende birseyleri yanlis yapiyor olabilirim. Sakali kesmek icin cok bastirmam ve ayni yerden surekli gecmem gerekiyor buda jilet yanigi ve tahris yapiyor.

Nasil sakal trasi oluyorsunuz, ben beceremiyorum?
Cevapla