Ben balık etli olunca her şey daha çok yakışıyor gibi hissediyorum yaa. Siz?
Balık et
İncecik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben balık etli olunca her şey daha çok yakışıyor gibi hissediyorum yaa. Siz?
Çok zayıf olmamak şartıyla, zayıf kızlar daha kibar ve güzel duruyor bence. Bi elbise giyse boydan boya ne güzel salına salına yürüyorlar. Mesela çizme ve etek giydiğinde çok güzel kombin olabiliyor. Kısacası zayıf kızlarda her türlü elbise gidiyor. Ama balık etli dediğimizde bu olay o kadar kolay olmuyor.
Bence fizik fazlasıyla önemsiz. Sporla kilo almakta vermekte vücudu şekillendirmekte mümkün çünkü. Çok takıldığım bir şey değil o yüzden. Karakter ve yüz güzelliği kat kat daha önemli.
Ha seçmek gerekirse balık etli daha hoş oluyor. Ama bu şıklarda üstteki balıketli değil ya o biraz duble balık et olmuş sanki😅
Balık et kıvamı kadını daha dişi ve seksi gösterir, erkekler ele avuca gelen kadını sever, etli butlu😂 lakin balık etli diyorum, şişman demiyorum
Cevap
34Cevap
Ben fiziğe göre seçmiyorum. karakter veya kişilik özelliklerine bakıyorum.
Yani ben balık etli olayını şöyle düşünüyorum bazı insanlar kilolu olduğunu gizlemek için adına balık etti diyor yani hangi balık fok balığımı
Ben ince sevmiyorum bana çok çıtkırıldım geliyor. Kadın dediğin her şekilde ele avuca gelecek dolduracak
Her zaman ince bel daha çok sevmişimdir. O yüzden kendi kiloma da dikkat ederim.
Yukarıdaki resim balık etli değil şişman. Alttaki de aşırı zayıf, anoreksi sınırında.
Biraz balık et yani. Balık etli olmakla zayıflık arası bir şey diyelim ☺️
Ustteki balik et degil baya baya kilolu balik et en fazla boyundan 5 kilo fazla olmak falan bence
Bence o da zayıf sayılır. Balık et de kilolu demek zaten ama obez de değil yani
@lucyy1 🤣🤣🤣🤣
Üsteki balık etli degil dedin ona güldüm senin kilon gayet çok iyi anlamadan sormadan konuşma istersen
Fiziğe bakmasam da bir kadının aurası olması dikkatimi çeker.
Çok zayıf olmak da iyi değil
Bencede
Kesinlikle balık etli
Alttaki çok itici bana göre
Bu balık etli değil bence
Balık etli her zaman iyidir
Kuru tahta gibi sevmiyorum
Balık etli kilolu olsun yeter
İncecik iyi olur öbürüne hoş yaa
Balık etli kıza tapılır
Üstteki balık et değil obezlik
Sen obez görmemişsin snshsh
Fark etmez. Sıkı olsun yeter.
Balık, tabikide
Balık etli
incecik. tartışmasız
Kemik yığını gibi ya 🤦🏻♀️
valla çekici gayet.
Ortası yok mu
Yok
İnce
Balık etli sanki ama yüzü göre değişiyor
Balık fena olmaz
İncecik tercihim
Balık etli
Senin gibi
İncecik
Hiçbiri ghkk
Ben balık etli seviyorum
Balikkk
ince zayıf daha güzel
Balık etli
balikftli
2 Side değil
Balık
Incecik
İncecik.
Baliket
Ortası
Balık candır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?