Bir kadına göre sizce çok mu kıllı hormonal bir bozukluk sorun olduğundan mıdır yoksa normal mi dalga geçmezseniz sevinirim?

Ciddi soruyorum
İlaç kullandığım için de şu an alamıyorum ve garip bir şekilde baldırdan yukarısı üst bacak falan daha tüysüz ama bilek kısmı daha fazla
Neden olabilir
Bir kadına göre sizce çok mu kıllı hormonal bir bozukluk sorun olduğundan mıdır yoksa normal mi dalga geçmezseniz sevinirim?
Bir kadına göre sizce çok mu kıllı hormonal bir bozukluk sorun olduğundan mıdır yoksa normal mi dalga geçmezseniz sevinirim?
Cevapla