Ciddi soruyorum İlaç kullandığım için de şu an alamıyorum ve garip bir şekilde baldırdan yukarısı üst bacak falan daha tüysüz ama bilek kısmı daha fazla Neden olabilir
Bir kadına göre sizce çok mu kıllı hormonal bir bozukluk sorun olduğundan mıdır yoksa normal mi dalga geçmezseniz sevinirim?
Gayet normal. Lazer epilasyondan sonra tek tik çıkıyor. Bir de zayıf olmanla alakalı bu durum. Sürekli ağda yapıldığı zamanda seyrekleşme oluyor. Lazer yaptıralı 5-6 yıl oluyor ve batık bile yok denilebilir bende. Ve lazer ile ağda pürüzsüz olmasına etki ediyor. Bu sadece jilet sürüp, sürmemenle alakalı da olabilir.
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aa evet haklısın kilo da fark ettiriyor baya zayıfım onun etkisi olabilir ki genelde dikkatimi çeken bir şeydi hep biraz daha kilosu olanlar daha tüysüz olabiliyor Ne güzel Jilet hiç kullanmadım ağda yapıyorum ama zaten lazer düşünüyorum
Bende de aynı sıkıntı vardı. Hatta annem hormonlar için doktora götürdü ama bir sıkıntı çıkmadı. Normalde bizde bu tüysüzlük olayı genetik biraz. Bende de böyle kıl olunca annem haliyle endişe etmişti 🥲 Yine aklın kalmasın, doktora git ama çokta gerekli bir şey değil. Düzenli beslenme ile her şey normale döner. Zaten hamilelikten sonra kadınlarda o tüyler bile gidiyormuş, annemden öyle duydum.
Senin adına çok sevindim evet gayet normal bir durum Ama erkekler ya da kadınlar hep birbirinin tüysüz halini gördükleri için birdenbire böyle bir görüntüyle karşılaşmak anormal gelebiliyor Lazerle dediğin gibi güzel sonuçlar alınıyor çok iyi bir çözüm Hamilelikle bağlantısını merak ettim bir araştırmak lazım ama olabilir doğrudur
bence bir kadına göre çok fazla canım ama bu normal değildir bir hormonal dengesizlik vardır mutlaka doktora görün bunların tedavisi oluyor böylece hem rahat eder hem daha iyi hissedersin çok geçmiş olsun
normal çoğu kadının alınmamış hali öyle zaten genetiğinle ilgili biraz bir de sürekli almakla uğraşıyorsan çok sık alıyorsan ondan dolayı da çoğalabiliyor diye duymuştum
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya evet bence de hiç alınmasa uzar bu şekilde ama alınca alan insanlarda tertemiz pürüzsüz oluyor tabi
Haklısın bi düşününce kadınlar zaten almadan dışarı falan çıkmaz ki hani kimse görmüyor o halini Erkekler zaten pürüzsüz halini görüyorlar Bunun bir de alınmış halini görsek tertemiz oluyor yani Umarım sağlıkla ilgili bir sorun yoktur yoksa çözümü kolay yani lazerle halledilir
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Bir kadına göre sizce çok mu kıllı hormonal bir bozukluk sorun olduğundan mıdır yoksa normal mi dalga geçmezseniz sevinirim?