Sorum kadınlara bu kadar tüylenme olması kadın için normal mi? cevaplandırmadan önce detayı okursanız çok sevinirim?

Evet hepiniz erkek bacağı sandım falan diyeceksiniz ama değil maalesef. Merak ediyorum, kadınlar almadığında da bu kadar tüy oluyor mu. Bu kıllanma normal mi? Ona göre kadın hastalıklarına görüneceğim

Yüzümde yanak bölgesinde birkaç tel çıkmış belli belirsiz
Onun dışında kollarımda da var hatta parmak üzerinde de…

Neden almıyorsun diye soranınız da olacaktır. Şu an ilaç kullanıyorum tedavi sürecindeyim sivilce için. O bitene kadar ağda, epilasyon yasak

AYRICA ŞURAYA DİKKAT ÇEKMEK İSTİYORUM
Alt kısım erkek bacağı gibi ama üst kısma çıktıkça seyrekleşiyor. Ve üst bacakta hiç tüy yok gibi bir şey. Neden böyle, sadece bende mi böyle anormal mi bu?
Sorum kadınlara bu kadar tüylenme olması kadın için normal mi? cevaplandırmadan önce detayı okursanız çok sevinirim?
Sorum kadınlara bu kadar tüylenme olması kadın için normal mi? cevaplandırmadan önce detayı okursanız çok sevinirim?
Sorum kadınlara bu kadar tüylenme olması kadın için normal mi? cevaplandırmadan önce detayı okursanız çok sevinirim?
Cevapla