Evet hepiniz erkek bacağı sandım falan diyeceksiniz ama değil maalesef. Merak ediyorum, kadınlar almadığında da bu kadar tüy oluyor mu. Bu kıllanma normal mi? Ona göre kadın hastalıklarına görüneceğim
Yüzümde yanak bölgesinde birkaç tel çıkmış belli belirsiz Onun dışında kollarımda da var hatta parmak üzerinde de…
Neden almıyorsun diye soranınız da olacaktır. Şu an ilaç kullanıyorum tedavi sürecindeyim sivilce için. O bitene kadar ağda, epilasyon yasak
AYRICA ŞURAYA DİKKAT ÇEKMEK İSTİYORUM Alt kısım erkek bacağı gibi ama üst kısma çıktıkça seyrekleşiyor. Ve üst bacakta hiç tüy yok gibi bir şey. Neden böyle, sadece bende mi böyle anormal mi bu?
Sorum kadınlara bu kadar tüylenme olması kadın için normal mi? cevaplandırmadan önce detayı okursanız çok sevinirim?
Üst bacak daha kilolu kilo aldıkça seyrelme oluyor ve evet bu kullanma normal
1
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hiç böyle düşünmemiştim. Ama kilolu insanlarda tüylerin daha az olduğunu düşünüyordum genelde öyle oluyor. Herkes erkek bacağı diyor. Gerçekten artık bir sorunum hastalığım mı var acaba diye düşünmeye başladım
İyi bari kurtulunca tam kurtulmuş olurum şgkf Asıl sorun yüz tüyleri ya Öyle uzaktan yok gibi ama bakıyorum tek tül siyah çıkmış Onlar nasıl gider ki jilet falan vurdurmazlar umarım Bi de alnımda da normal diyorlar ama küçük küçük deri üzerinde varlar
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Sorum kadınlara bu kadar tüylenme olması kadın için normal mi? cevaplandırmadan önce detayı okursanız çok sevinirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Değil ama bence bu kullandığın ilacla ilgili olabilir başka türlü hormonal bozukluk da olabilir yine de bir gitmeni tavsiye ederim.
Yok ilaç yapmıyor fark etmedi ama dediğin gibi olabilir herhangi bir bozukluk
Ben de şüphe ediyorum
Üst bacak daha kilolu kilo aldıkça seyrelme oluyor ve evet bu kullanma normal
Hiç böyle düşünmemiştim. Ama kilolu insanlarda tüylerin daha az olduğunu düşünüyordum genelde öyle oluyor. Herkes erkek bacağı diyor. Gerçekten artık bir sorunum hastalığım mı var acaba diye düşünmeye başladım
Yoo gayet normal kızlarla ağda günlerimiz aklıma geldi ajajs o kadar kıl çoktu ki msns
Ya erkekler de alışmış pürüzsüz görmeye erkek bacağı diyorlar afjldd
Aslında böyle olması lazer açısından avantaj değil mi
Evet daha çabuk sonuç alırsın benim ince tüy bitmiyo
İyi bari kurtulunca tam kurtulmuş olurum şgkf
Asıl sorun yüz tüyleri ya
Öyle uzaktan yok gibi ama bakıyorum tek tül siyah çıkmış
Onlar nasıl gider ki jilet falan vurdurmazlar umarım
Bi de alnımda da normal diyorlar ama küçük küçük deri üzerinde varlar
Nane çayı öneriyorlar hormonu dengeliyor diye
Teşekkür ederim bakayım
bende de cok var ama seninki biraz daha belli gibi geldi
çok kötü duruyor birader. erkek bacağından farkı kalmamış çok kötü
abi ben erkek olarak bile kendi kıllarımdan iğreniyorum bırak kadını...
Anormal bir şey değil bu, almadığın için böyle görünmesi normal
Ama erkek bacağı gibi
Normal, arkadaşlarında aylarca uzatsın anlarsın nasıl görünür
Hormon bozukluğun var bence
Jilete vurmakta mi yasak
Jilet daha beter yapar
Makineyle al bişe olmaz tedavin bitince gidersin lazere. Böyle halı sahaya çağırabilir erkekler
Makine sorunn
Lazer zaten çözümü ama o da sonra
Her bölge için böyle düşünmedin dimi
Hayır
🫣 rahatladım 😂
bu kadin bascagi olamaz
Kadınları hep pürüzsüz görüyorsunuz. Hiç kimse bu hale gelmesine müsaade etmez zaten. Ben de cildim zarar görmesin diye şimdilik bıraktım
yapisal olarsk kast ettim killar olark degil
Zayıfım
Yapısal olarak derken
neyse gecmis olsun acikca sormadim. burdna mjatrmsntkp
Ne
mjveyatpedrmsn
Some kürdişh problem
Aboow gecmiş olsun