Ağda ile bacak kıllarımı düzgün alamıyorum düğün var ne yapmalıyım?

Mutlaka tüy falan kalıyor düğün vardı belli olur mu bilmiyorum. Elbisem kısa o yüzden tedirgin oluyorum. Her zaman da böyle oluyor tüyler falan kalıyor düzgün alamıyorum ağda bandı kullanıyorum. O kadar ince tüylerin olması normal mı yoksa ayıp mı? Kusura bakmayın biraz özel bir soru sordum
Ağda ile bacak kıllarımı düzgün alamıyorum düğün var ne yapmalıyım?
Cevapla