AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
180Cevap
Çirkin mi? Aksine çok güzelsin... fiziğin, yüz hattın, dudakların, kilon, bakışlarınla gözalıcı bir güzelliğin var <3
guzel olabilirsin ama guzel olman her şeyi cozmez maalesef aranizdaki sıkıntılarınızı da cozmez
Guzelsin seni degersiz hissetirmeye calismiski baskalarina gitme
Çirkinlikle zerre alakası yok, çünkü ortada çirkinlik yok. Eski eşinizin karaktersizliği hepsi bu.
Çirkin değilsin de huyun suyun nasıldır bilemem
Bal gören sinek gibi üşüşmüşler konuya. Dul kadından bir tutam kopartırmıyız diye salyaları akıyor.
Hahaaaaa😄😄
Genelleme yapmasan iyi olur
@şahinn1 Ben yapmayı tercih ediyorum.
O zaman bütün kadinlar orsp olur
@şahinn1 Ahlaksız terbiyesiz ve patavatsız erkek müsvettesi
bunun cirkinlikle alakasi yok ayrica cok da guzelsin eski kocan kacirmis senin gibi guzel kadini
senin guzel ya da cirkin olman degil karsindaki kisi sana uygun degilmis baskilamaya calismis alt karakter olarak kalinca sert tepkiyle seni ko trol altina almaya calismis. hayirlisi olsun
Eski enişteye sorsak o ne diyecek kim bilir
Çirkin ve ezik olan o 💩yesin sana sana kurban olsun amin
Güzellik her şey mi belki karakterin bozuk kim bilir ne çektirdin adama.
İlk fotoğrafdan hemşire olduğunu anlamıştım boşanmanı da gayet normal buldum aşırı yoğun çalışma düzeninden ötürü sağlıklı bir ilişki oluşturamamış olman muhtemel
Güzellik ilk sözü karakter sin sözü söyletir. Uyuşamamışsınız muhtemelen.
Hayır çirkin değilsin.
Karaktersize denk gelmişsin.
Valla abla güzelsin ehline denk gelmeyen hersey ziyan olur
Üzülme
Yaşam dolu gibisin. Neden böyle düşünüyorsun ki. Eşin seni haketmemiştir.
Sağlıkçı mısın?
Çok makyajın var ve lens kullanıyorsun ama makyajsız düşününce de çirkin değilsin gibi.
Filtre var resimlerde birde makyaj falanda var doğal halin nasılsa odur gerçek. Ahım şahım güzelliğin yok ama çirkinde değilsin
Birde bütün soruların boşanma ile ilgili hayatının ana merkezi boşanmak olmuş.
Kıskandığını bu kadar belli etme bence
Niye kıskanayım ilgi budalası gerçekler acıdır eleştiriye açık ol biraz. Beğenmez zorunda değilim güzellik tek sana özgü bir özellik değil her kadın güzeldir.
He he tamam ahahahah foton bile yok
Burası fotoğraf paylaşma kendini gösterme yeri değil dul bayan. Soru sormak için kullanıyorum
Sanane istediğimi yaparım sana mı sorucam daha fotoğrafın yok konuşuyorsun :) kesin Kezbanın önde gidenisindir eminim 😀
Senin fotoğrafın var ama o kadar filtre kullanmışsın makyaj yapmışsın güzel olamamışsın 😆 burdaki abazalara insanmışsın belli kendini çok güzel sanıyorsun. Boşanmaktan başka soru da sormamışsın ezik seni
İnanmışsın*
Filtresiz de koydum :) Ya boş gir Allah aşkına okuyan herkes senin kıskançlıktsn böyle yorum yazdığına da bilir :) neyse senle uğraşamam ben
Acıdı mı gel üfleyeyeyim
Aynen filtresiz 😆
Adriana lima da aldatildi. guzel olmamakla alakasi yok
Ablacım çirkin değilsin. Tatlı bir güzelliğin var. Neden boşandı ki senden?
Gayet güzelsin yanlış insana denk gelmişsin hayatına bak
Bir ilişkide aşağılama varsa zaten köprü çökmüştür. Yeni hayatında başarılar.
çirkin değilsin ama cinsel anlamda belki iyi olmaya bilirsin
Güzel çekici bir kadınsın seni tanımak güzel olur o değerini bilememiş ben değer bilirim 😊
Öncelikle bebeğini kaybetmeme çok üzüldüm. Allah sabır versin sana 😔. Eşinin seni bırakmasına anlam veremedim. Saba büyük haksızlık yapmış. Yaşadıklarına rağmen hala ayakta duracak gücün var.
Tiple ilgisi yok ki terk edilmenin. Tip ilişkinin başlayıp başlamaması hususunda etkilidir.
Gayet guzelsiniz, bence esinizin tedaviye ihtiyaci var
Bu bir sosyal medya fenomenin fotoğraflarına benziyor ismi neydi
Yürümeyecek bir şeyi zorlamanın İki tarafa da faydası yok Biraz sabret geçecek
Fotoğrafların sahibini tanıyorum sizi şikayet edicem.
Fake mı niye modlara bildir fake hesaplar kapansın
Troll geçiyor bu kişi bizle ya 😂😂 hıı çirkinsin tabi canım evet hı hı
Küçümsemekten kurtulmuşsun
Bence özgürlüğe kavuşan sensin bu durumda
Geçmiş olsun bizimde başımızdan biseyler geçti inşallah çabuk atlatırsın
Fotoğrafa bakınca böyle dominant bir kadın gordum. Belki ondan boşamış olabilir
hayır çirkin değilsin çok güzelsin.. güzel kadınların değeri bilinmiyor
Her şey dış görüntü değil belki seninde kişiliğinde bir eksiklik ya da farklılık vardır.
Hâlâ neden anlamıyorsunuz bunun çirkinlikle alakası yok
Gelinlik giycem düyün yapcam diye evlenirseniz boyle olur.
Guzel kadinsin tabi ki.
Çok öküz mus be güzelsin sen boş ver onu hayatına bak.
Üzüldüm. Cok da güzel bir kadınsın. Şu an ne yapiyosun peki?
Valla Eşin guzel bile degil Neyine tutuldun
Saçmalama yasamana bak herkes birisine bağlı kalcak diye bir durum yok
Narsist biri eski eşin terketmesi normal güzellikle alakalı bi durum değil
Sen kıymetini bilmeyen birinden kurtulduğuna şükret
Bu konular güzellikle alakalı değil. Şans ve kadere inanırım.
Bana göre bir kadının değerini bilememek: aptallıktır! "Kadınlar; kendi değerlerinin farkına vardıkları an değerlenir" 💯 böyle toksik bir ilişkiden ayrıldığınız için kendinizi şanslı hissetmeniz en iyisidir..🙏🏼💫
Kesinlikle aynn
🙏🏼🙏🏼
degilsiniz kesinlikle. cok güzelsiniz 🧿 sizi aldatan utansin...
Nedense soru trol geldi mutsuz olan bir kişi bu kadar görsel foto atmaz
Hahhaha benimde aklima bu geldi
@Esmeriimbiciim sayfa sayfa bir de yorum yapmışlar 😅
Güzel olman yetmez erkeğe.
Evinin kadını olmak yerine ortaya kendini saçacak tıynette bir kadınla hiçbir erkek evli kalmak istemez.
Eski kocanın s@lak olduğunu anlamak için senin insanların güzellik standartlarına uymana gerek yok bacım. Aşağılayan insan ezik ve s@lak insandır.
:( ilgi ihtiyacın var övülmek ve eksilen özgüvenini geri kazanmak icin burada fotolarını paylasıo övgü bekliyorsun, biraz kendini pazarlamak gibi görünüyor uzaktan yapma bence, hos durmuyo
Hayır güzelsin. Hikayeyi bir de eski eşinden dinlemek lazım
Eşinden boşanmış KS de foto şov yapmış o da ilginç 😅😅😅
Hayır güzelsin geçmiş olsun önün açık olsun kafana takma.
Bunun güzellikle ilgili olduğunu düşünmüyorum
Kocanın gözleri iyi görmüyor demek ki gözünde bir bozukluk olması lazım senin kadar güzel bir kadını beğenmemesi için
Her şeyden önce kendini sevmelisin ve terk edilmenin güzellikle alakası yok sadece erkekler fazla doyumsuz kafanı böyle şeylere takma kendi kendine yetebilirsin ve güzelsin🌸
Baya güzelsin. Kimin ahını aldın. Seni baş tacı edip, pamuklara sarmak lazım.
Ayrilik tamamen cirkinlik/guzellik algisi ile sinirlandirilmamali.
Her iki tarafi da dinlersek daha objektif bir yorum yapabiliriz belki
Sevgiyle kal
Terk edilmeyi çirkinliğe bağlaman hata duygu karakter de olabilir