Boyum 150 kilom da 56
Yaaaa 170 nasıl olabilirim imkânsız mı
Burdan uzun kızlara sesleniyorum
Ne kadar şanslı olduğunuzun farkındasınız dimiii
Boyum 150 kilom da 56
Yaaaa 170 nasıl olabilirim imkânsız mı
Burdan uzun kızlara sesleniyorum
Ne kadar şanslı olduğunuzun farkındasınız dimiii
Canım benim ameliyat ile en fazla 1.60 olabilirsin. Daha fazlasını istersen Allah korusun sakat kalabilirsin. Bence bu tarz şeyleri kafaya takmak yerine kilonu düşürmeye çalış ki boyun olduğundan daha kısa görünmesin. Çirkin bir fiziğe sahip olma.
Ameliyat da tehlikeli
Cevap
4Cevap
Saçmalama istersen. Ben çok isterdim 1.55 olmak. Böyle de sırık gibiyiz giydiğimiz yakışmaz odun gibi ortada dolaşıyoruz. Napacaz gökten yıldız mı toplayacaz
Boyun kaç
Kaçtır boyunuz?
Ortalama 1.68im ben ama 1.55 olmak isterdim
Boyun çok iyi kıymetini bil lütfen kilon kaç
Niye giydiklerin yakışmaz çok saçma
Benim boy 195 ve maks 170 olmalı onun üstü abartı. 160-170 ideal
Kilom da 55. Çünkü benim vücudum orantısız uzun kızlarda gövde ve bacak boyu orantılı olmalı benim orantı biraz kaçmış bacak boyum çok daha uzun ve ben bunu kendime yakıştırmıyorum.
@johnpilgrim sana 180 kız gider ancak
@johnlgrim sen ne alaka be 😂
180 çok ben elektrik direği mi arıyorum 😀 biraz da minnak olsun. Burdan alıp şuraya konsun 😀
Burdan alıp şuraya konsun mu 😂😂😂 işte sizi shipledim. Senin aradığın kız tam olarak bu soruyu soran Kız. Hadi tanışın 😂
Ama aramızda 45 cm fark var 🙉 uçurum. Yukardan seslensem duyması zaman alır 🙉
🤫🤫🤫🤫🤫 Öyle söylenir miiii 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ ayrıca bence çok yakışacaksınız. İstediğin yerden alıp istediğin yere koyabilirsin işte ne güzel
🙈🙈🙈 kırdıysam özür dilerim soran kişi
Ay dilinin hiç ayarı yok 😂😂😂
Aklımdan geçen şeyi yazdım direkt napiyim 🙉 bence kızlarda kısa boy asla bi kompleks olmamalı bence şirin. Asıl kısa boylu erkeklerin işi çok kötü. Kısa arkadaşlarım bazen dışarda yanında yürümemi bile istemiyor 🙉
Eveeetttt. Kısa boylu erkek... Yazık lan onlara
Gerçekten yazık insan üzülüyor. Yolda yürürken insanlar mesela bana kitleniyor direkt. Kısa arkadaşımı umursayan yok hiç. Kitlenince ne oluyo sanki denebilir ama bi kafeye girdiğinde herkesin kafasını çevirip bakması farklı bi duygu 😁
Seninki biraz egoya doğru gidiyor dikkat et ha 😂
Yok ben olanı söyledim mevzu boy olduğu için. Velasıl kızlarda kısa boy sorun değil ama biraz fizik önemli dışgörünüş olarak. Teşekkürler 🦍
@johnpilgrim bence siz soru sahibiyle bi tanışın derim ben 😂😂
Senin derdin başka 😀 benden yaşça büyük hanım arkadaşlarla ilgilenmiyorum. Üzgünüm. Böyle söyleyince de sanki biri “o çok ilgileniyodu senle” diyecekmiş gibi oldu 😀 neyse mevzu kapansın
Ay yok da böyle de bir tepki beklemiyordum 😂😂😂😂😂😂 ne denir bunun üstüne 😂😂😂😂😂😂 bence de mevzu kapansın 😂😂
131 inci hayranın oldum 🙉
Aşk olsun 😂😂 teşekkürler 😂
Kuşum biz uzunlara bakmıyorlar zaten sokak lambasını benzetiliyorz😂
Gerçekten mi boyun kaç
1.50 çok kısa değil kilo versen sorun olmaz. Minyon seven erkekler de var.
Emin misin
Eminim tabii var
Hep bir kusur bulmak yerine sahip olduklarınıza şükretseniz olmaz mı?
Şükrediyorum zaten
Allah sana farklı meziyetler vermiştir ya özürlüler engelliler ne yapsın?
Uzun olamadigim için nedir ya shsje beyin fakiri
😂😂😂ya bakmıyor istediğim çocuk bana
Gorememistir belki 🤣
Reis azıcık kilo versem kurtarır br
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?