Arkadaşlar öncelikle çirkin bir yüze sahip olduğumu düşünmüyorum çevre tarafından olumlu yorumlar alıyorum. burnum kemerli değil sadece çok hafif eğrilik mi diyorlar ne diyorlarsa ondan var. Ve burun ucu düşüklüğü var bence sorun değil ama asıl rahatsızlığım önden büyük görünüyor bir tık bu yüzden yaptırmak istiyorum fakat ya çirkin olursa ya karakteristik özelliğini kaybederse yüzüm diye çok korkuyorum inanın. Ayrıca şöyle bir durumda var gerçekten ülkemizde kadınlara estetikli ya diye çamur atan çok var ve bende öncesinde de hoş bir surata sahip olmama rağmen sırf estetik yaptırdım diye estetik güzeli ya damgası yemekten çok korkuyorum. Siz ne öneriyorsunuz ameliyat için kaporta istiyor doktor inanın belki 200 tane doktor inceledim şimdiye kadar 4 tane son kalan içinden seçtim iyide bir doktor. Ama korkuyorum.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer