Kısa boyluyum ve sevgilimin yanında minik kalıyorum. Kısa boylu olmak güzel mi?

Kısa olmak güzel mi değil mi ve neden? Kısa boylu biriyle sevgili olur muydunuz? Kısa boyluyum ve hiç özgüvenim yok uzak mesafe ilişkim var ve onun boyu uzun evet bir ilişkide dış görünüş çok önemli değil biliyorum ama kendime özgüvenim yok onunla yan yana dururken çok minik kalıyorum kısa olmak güzel mi sizce güzelse neden değilse neden

Onunla aramızda 30 cm fark var

Kısa boyluyum ve sevgilimin yanında minik kalıyorum. Kısa boylu olmak güzel mi?
Cevapla