
Aslında gözlerimi, doğal makyajsız halimi çok beğendiğini söylüyor. (Sosyal medya fotoğraflarından)
Bana bir adım at, sana yakın olmama izin ver de diyor. Ben de onu beğeniyorum ama çekiniyorum.
Tabi ki, kilom yüzünden beni bırakacaksa bıraksın onu dert etmiyorum ama cesaret edemiyorum yine de.
Kilo engel mi?
Dipnot: kilo vermek gibi bir çabam ve hedefim tabi ki var, ama siz de bilirsiniz ki, bugünden sabaha olmuyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence kendine bu konuda güvenin olsun derim. Niye beğenmesin herkes illa dört dörtlük olacak diye bir kural yok ya. Kimse dört dörtlük değil kimse kusursuz falan değil yani boşuna bu durumu bence kafana takıp kendini falan üzme derim normal bir durum bu.
Korkunun ecele faydası yok aşkım. Ne olacaksa olsun. Dert edip kafana takacağına buluş olcakları gör. En azından içindeki endişe kaybolur
Yapma rahat ol