The purest mavi olan glikolik asit cok daha başarılı kırmızı olana göre cilt bir zaman sonra kırmızı olana alışıyor pek bir etkisi olmuyor garnier olana boşa para ve emek kaybı içerik olarak
Sarılı olanından hiç fayda görmedim purest için diyorum kırmızı peeling bende çok hassasiyet oluşturdu fazla bekletmemek gerek garnier önermem
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Serum olarak sadece she vec in niacinamide serumunu kullanıyorum. Cildim yağlı. Yağı kurutuyor. Yazın bile cildim yağlanmıyor ve gözeneklerimde ciddi küçülme oldu. Ama bu tarz soyucu peelinglere cesaret edemem.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
The purest mavi olan glikolik asit cok daha başarılı kırmızı olana göre cilt bir zaman sonra kırmızı olana alışıyor pek bir etkisi olmuyor garnier olana boşa para ve emek kaybı içerik olarak
Sarılı olanından hiç fayda görmedim purest için diyorum kırmızı peeling bende çok hassasiyet oluşturdu fazla bekletmemek gerek garnier önermem
Serum olarak sadece she vec in niacinamide serumunu kullanıyorum. Cildim yağlı. Yağı kurutuyor. Yazın bile cildim yağlanmıyor ve gözeneklerimde ciddi küçülme oldu. Ama bu tarz soyucu peelinglere cesaret edemem.
Daha önce binlerce TL verdiğim asitli serumun %90 muadili çok memnunum ben kullanmaktan
Kullanmaya devam edersen geçici çözüm süreci oluşuyor. Ama bırakınca tekrarlıyor.
Aldım nokta işe yaramadı
The purest bana cok iyi geldi
Kullanma mahvedersin cildini
Neden ki
Çünkü bunlar asit ve cildine alerji yapar olduğun durumdan daha kötü hale getirirsin.
Peki yüz serumu önerdiğin marka var mı
She vec çok iyi hatta maruderm markası da gayet iyi
Kullandım hayır
Hiç kullanmadım