Burnumu yaptırmadan önce hep güzelliğimi bozan şeyin burun olduğunu düşündüm, yaptım ve çirkin olduğym kanıtlanmış oldu. Boşunaymiş yani. Yüzüm doğuştan asimetri ve 1 göz kapağım öbüründen daha düşük. Yani sanki istediğim evliliği yapamayacağım ya da ne bileyim güzel olmak isterdim...
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
"1 göz kapağım öbüründen daha düşük."
tamamen hastalıktan kaynaklanıyor. insülin dirençlisin bence. aralıklı oruç tut düzelirsin. karbonhitratları kısıtla bu durumun asimetriyle estetik yaptırmayla falan ilgisi yok, beslenmeyi bilmiyonuz.
Belki de çirkin değilsin sana çirkin hisettirdi cevrendekiler. bunu bizzat yaşadım ben çevremdekiler tamamen toksik insanlarımıs onlardan kurtulunca çok başka oldu ben aslında kendinin farkına vardım çirkin değil normalde değil bn gerçekten güzel bir kizmisim yıllarca kndime haksızlık etmişim. Eskiden öğrenerek baktığım fotoğraflarima şimdi neden diyorum yıllarca neden kndime hakszlik etttim bu pişmanlığı yaşamanı istemem. kendini fark et.
Çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Olabilir. Ortaokuldayken bende güzel olduğumu düşünürdüm ve liseye geçtim gerçekler çarptı yüzüme ya da dediğin gibi insanlar öyle hissettirdi. Ortam içinde görünmemek, arkadaşlarımın sözleri, bu gibi faktörler
Bak ben şehir değiştirdim İstanbul gibi bir yere küçük bir şehirden geldim küçük yerde güzel biri daha dikkat çeker di mi ama hiç öyle olmadı İstanbul'da o kadar güzel kızın içinde fazlasıyla hem erkek hem de kadınlardan o kadar çok iltifat aldım ki yani önceki arkadaş çevrem dil pintileri mi denir güzel en ufak bir şey söylemezdi. Kendimi en çirkin hissettiğim zaman bile İstanbul'da bana hayran hayran bakan maşallah çeken kadınlar gördüm bal erkek demiyorum erkeğin iltifatinj pek ciddiye almam onlara kız olsun yeter bile iltifatin samimi gelmesi için kadından duymam gerek öyle de oldu zaten. Ben aslında gerçekten güzel bir kizmisim hala oyleyim ama eski çevrem bir kere bile dile getirmedi bunu getirmek zorunda mı değil peki ya burdakiler o kadar güzel kızın kolay bulunduğu bir yerde neden bu kadar dikkat çektim geriye bakınca kndime hakszlik ettiğim için çok pişman oluyorum.
fazla değil 30 yaşına gelirsen kendini o kadqr çokt seveceksinki ben dünyanın en güzel kızıyım diyiceksin ama biraz daha zamana ihtiyacın var neden diye sorma anlatılmaz yaşanır
Neden
Burnunu merak ettim. Ben burnumu yaptırdiktan sonra bakan bı daha dönüp bakmaya başladı hiç bu kadar ilgi alaka görmemiştim 😂
İnsta verir misin atayım
Profile koy işte ne insti
Herkes güzel ya da yakışıklı olmak ister Allah kimine verir kimine vermez sende sana uygun biriyle evlenirsin.
Seni sen olduğun için seven birini bul :) her insan güzeldir
Abi lütfen böyle edebiyat yapmayın gerçekçi olalım biraz beni ben olduğum için kimse sevmeyecek
Sevecek. :) herkes bir gün sevilirrr. İnan bana.
Peki çok teşekkür ederim umarım 💖
Doğru zamanı bekle ❤️
Ben de senin gibi düşünüyorum burnum cirkin bayagi fakat estetik ameliyatina girmedim cunku girince eminim ki ben de kendimi begenmemeye devam edicem bence bu iş sende basliyor sorun burnumuz veya baska yerimiz degil kendini kabul ederek sevmelisin kimse mukemmel değil
Kendini çok güzel insanlarla karşılaştırmayı bırak, kendine önem ver bakımlı ol yeter.
Dışardan gözün görmesi lazım sen her zaman kusur bulursun
Çirkin insan yoktur çene gelişimi bozuk olduğu için yüzü gözü deforme insan vardır bende aynı durum çift çene ameliyatı yapmam gerekiyor
Göz kapağı ameliyat ile düzelmez mi ki
Var mı o da
Vardır tabii günümüz teknolojisi baya gelişti. Eğer özgüvenini etkiliyorsa araştır yaptır.
Hep bir isyan hep bir hüzün hep bir özgüvensizlik
Tavsiyen nedir
Olduğun şekli tipi kabul etmek senden kötüleride var şükretmek
Nsbxkanxka tamam
Teşekkür ederim
Fkcdkkr rica ederim
Beğenen öyle beğensin ve sevsin
Fotonu koysana buraya kesin cirkin değil bak
Esmerim, dişlerim fena değil, hafif kiloluyum, saçlarım güzel, burnum güzel, dudağım güzel ama birleştirince ne biliyim. Mesela gözlerim güzel degil
Seni bu duruma sokan şey sürekli kendini incelemen bunun sonu iyi değil bırak bu isleri
Bu dünyada herkes cenneti ister, insanlarda güzel olanı, çirkinler için yorucu değil mi sence de
Bu dünya imtihan dünyası kardeş sen allahın yarattığı şeyi beğenmemek haddin değil
Bişeyle ne kadar oynarsan o kadar cok bozulur burnunu yaptırmışsın ne oldu güzel oldun mu sen estetiğe değil psikiyatriye bi görün
Abi çok kendimizi kandırmak için şeyler söylüyoruz. Haklısın haddim değil kendimi beğenmemek ama goz var nizam var ve özellikle benim yaşimdakilere bakarsan. Çok çok güzel kızlar var. Ne bileyim biriyle arkadaş olabilmek bile bazen zorlaşıyor anlıyor musun
Doktorlar ela misin abi
Kardeşim senin sorunun psikolojik bende yaşadım aynj şeyleri ne anlatıyosun bana
Kralını yaşadım
İstediğini yap tipine kafanda düzeltmediğin sürece düzelmicek çirkin olarak kalcaksın
artık kim belirliyosa bunu da
Hesabinu bir gizliden çeker misin ozelden yazayım
Gizliden nasıl çekiliyo bilmiyorum İnsta ahmeeetarslann0 yaz kardeş
ya da söyle nasıl çekilecek burdan yaz
Malsın mı abla
Neden yavrum
Çirkinim her şey bitti ne demek özgüvenli ol az
E gerçekler bu ama çirkin olunca hauat çok daha zor değil mi sencede
Değil. Ne çirkinler gördüm özgüvenli mutlu kendilerini sevdikleri için insanlar da onlara sevgi saygı duyuyor. Hem söylediğin kadar çirkin olduğunu düşünmüyorum
Haklısin ne diyeyim teşekkür ederim
Önemli değil