Çirkin olduğumu kabul ettim, her şey bitti gibi hissediyorum sizce?

Burnumu yaptırmadan önce hep güzelliğimi bozan şeyin burun olduğunu düşündüm, yaptım ve çirkin olduğym kanıtlanmış oldu. Boşunaymiş yani. Yüzüm doğuştan asimetri ve 1 göz kapağım öbüründen daha düşük. Yani sanki istediğim evliliği yapamayacağım ya da ne bileyim güzel olmak isterdim...

Çirkin olduğumu kabul ettim, her şey bitti gibi hissediyorum sizce?
Cevapla