
#doludolu

#doludolu
Aynen öyle aşkım. Ben bir aynayım, hangi davranış ve tavrı görürsem onu yansıtırım. Zaten misilleme yapmayı da seven biriyim. Uzun lafın kısası iyi iyi, kötüye kötü olurum. Herkese hak ettiği kadar ilgi ve sevgi veririm.
İç güzelliğim elbette kişisine göre değişiyor bazen iç kötülüğüm ortaya çıkıyor. Valla bu zamanda kimse kusura bakmasın adamına göre muamele.
Cevap
13Cevap
Benim içim güzel bundan da memnunum.
İçimde bu var 😀😀
Yoo değişmiyor, ama kimisi sadece çok küçük bir kısmını görür, kimisi daha fazlasını.. bunu da ben belirliyorum
Tabiki değişir sevmediğim insana tam bir kaktüsüm ama sevdiğim insana çok güzel bir sarmaşık olabilirim 😇
Yani daha soğuk davranırım ama kötü davranmam yani
İç güzelliğim hep aynı, kişiye göre değişen dısa yansıttığım 😇
Evet ola bilir insan robot değil her kese aynı davransın..
Öyle insanlar vardır ama ben genel anlamıyla naifim insanlara karşı
elbette öyle.. Herkese aynı tiryakiyi göstermiyorum..
Hayır değişmez … aşırı haset saçma bir insan değilse altına altın der
Değişirr seviyorsam baya iyiyim de sevmediğiöe ebu cehil çıkıyor içimden
Hak edene hak ettiği gibi davranırım sadece
Ayy benim içim dışıma bir hep aynıyım
değişir kimse kimseden önemli olamaz
Değişir. Kime nasıl davranacağımı o kişi belirler.
Elbette. Adamına göre muamele mode on
Genelde aynıdır
Kim ne hak ediyorsa o 🙃😉😉
İllaki herkes, herkese aynı olamaz
Olamaz sadece mesafesini korur.
Değişmez neyimse oyum
Dışımın güzelliği değişir. İçim değişmez.
Elbette iç güzelliği gerjeste aynı olmaz
Tabiki değişir herkese aynı muameleyi göstermem.
Asla değişmez neysen osundur.
Değişir.
evet
Evet
değişir
evett
Olabilir değişir
Değişir
Değişir...
Değişir
Değişir yA
Değişir evet
Degismez
hep aynıyız asko
Evet oyle
evet değişir
Değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar