Renkli gözlüleri çok kıskanıyorum çok şanslı değiller mi?

Ailemde mavi göz var ama bana vurmadı. Avrupalıların çoğu renkli gözlü oldukları için bir tarafları kalkmış…Geçen Amerikalı bir çocuk ben okyanus gözlüyüm süper gözlerim var diyordu…Biz de okyanus olmadığı için deniz gözlü diyoruz…Gerçrkten okyanus rengi mi daha güzel? Yoksa donuk sevimsiz afedersiniz poo rengi kahve mi? Tabi göz şekli de büyük olmalı, küçük gözde belli olmuyor. Lens takanlarda iğrenç duruyor yandan bakınca gözün üstü kaplama olduğu belli oluyor.

Renkli gözlüleri çok kıskanıyorum çok şanslı değiller mi?
Renkli gözlüleri çok kıskanıyorum çok şanslı değiller mi?
Cevapla