Koku benim için çok önemli ve bir erkeğin kokusunu alsam zihnimde merak uyandırır. Kokular beni başka bi aleme götürüyor, hayal alemine dalıyorum, gizemli ve merak uyandırıcı gelir bana. Ben de güzel kokmak isterim her zaman. 🪔🚿🛁🪞
Valla bi kere oldu öyle bişey o kadar güzel bi kokuydu ki sapık gibi adamı takip edip soracaktım nerdeyse parfümünün adı ne diye ama neyse ki utandım ajsjskdkdkfkflflgtl
Asla arkama dönüp bakmam bir kadin icin. Ama birgün yanimdan bir kadin gecti kokusu oksijen ile burnumdan beynime vurdu, dönüp baktim oda bana bakti. Tebbesum etti ben etmedim yoluma devam ettim.
Kokusundan birinin kim olduğunu bilme işi. Örneğin koridordan geçtiğinde sana gelen kokundan Ali buradan geçmiş ya da Ali buraya yakın bir yerlerde diyebileceğin koku
Hıı anladım evet. Beyinin en kuvvetli hatırladığı şey kokuymuş öyle bir şey duymuştum. Mesela on yıl önce aldığın kokuyu şimdi alsan direk hatırlarsın.
Doğrudur. Koku ciddi anlamda önemli benim için. Babamın ilk arabasında kullandığı sonra üretimden kaldırılan bir vanilya kokusu vardı mesela. Hala aklımda o
Yanımdan kadın geçtiğinde kokusu iz bırakmışsa içime çekerim. Çok sık yaparım bunu. Ve saçlarınu okşadığımı hayal ederim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Evet yanımdan geçerken parfüm şişesini boşalttığı için burnum düşmüştü. Çok köti etkiledi beni. Lütfen prfümü 2 fıstan fazla kullanmayın. Ter kokusuna razıyım ben lütfen!!