AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
Güzel olcan, ezik olmayacan
Her yaşın bir güzelliği var merak etme sen
Neden istiyorsun bunu hocam
30 yaşlardaki kadınlar daha çekici 🫣
Edebine adabına güveniyorsan mükemmel olmayı düşün
Dırdır yapmasın gerisine razıyım.
Evet mümkün ama detaylar önemli
Zengin olmalısın
Bakımlı ve aura sahibi olmak gerekiyo bence
Aynada kendinizi beğenip beğenmediğinize bağlı
Saygili terbiyeli olgun
Olduğun gibi olman yeterli
Bakım ve kültür
İyi bir fizikle ve iyi bir giyim tarzıyla
Açıkmısın kapalımısın
Şakraban ise beğenilir
30 dan sonra artık zor o iş
😔
Seni de beğeniyorlardır
Evlenmek istediğim yaş
Niye olmasın sen kendine saygı duy ve kendil kal
Böyle şeylere kafa yoracaginiza iki kitap okuyun.
Okuyorum
umursamayarak
Zor ulaşılman lazım.
Beğeni kişiden kişiye değişir bence
30 baya iyi severim ben
Zor be ablam
Kendini begenswn yeter
Daha seksi oluyorsunuz
Tam beğenilecek yaş
Ne alaka kanka jaksjs
Olgun yaş aralığı ya çocukça davranışları olmaz :)
Kart yaş
Hiçte bile.
Sus kart
😡😡
5 sene sonra 30 oluyor neyin tribinde bu kız 😂
Muhtemelen yaşı 25 de değildir yanlış girmiştir. Ergen diye tahmin ediyorum 😅 bu dille 40 yaşına dahi gelse kendini vazgeçilmez sanar herhalde 😂
Ayn katılıyorum ben 30 yaşındayım ne var bunda üsluba bak ergen tam o kız bana engeli koymuş z kuşağa ne beklenir ki
Z kuşağı işte saygı ne arar bunlarda..
Hepsini çöpe atmak lazım aslında genelleme yapmak istemiyorum ama bunun gibiler hak ediyor
Bence genelleme yapmakta haklısın hepsi böyle..
Erkek kız fark etmez gerçekten bunlar geleceği kurtaracaklar veya anne baba olacaklar bu kafayla hiç bir şey olamazlar
Olsalar dahi yetiştirecekleri nesilde bunlar gibi olur bu saatten sonra.
Ergen çoğu bir çoğu kolay yoldan zengin olmayı hayal ediyor
Eğitim şart efendim 🙃
Okula gitmiyorlar zaten zina yapıp geliyorlar
@DEVIL111 hiç 30 gibi de değilsiniz
Onlar yapsın zinalarını 😂
@DEVIL111 aynen bu kız 30 yaşında mesela ama hiç der misin 30. Sadece içi kötü onun dışında fıstık gibi kız 😂
İçide dışı gibidir eminim.
Yok ya kırıcı bir kız. Ağır konuşuyor genelde
Hak edene hakkını vermek lazım kırıcı biri değilm sadece yalakalık yapamam çoğu kızlar biliyor ne kadar iyi biri olduğumu yeri geldiğinde hem cinsi mi savunan biriyim sadece haksızlığa tahammülüm yok sen beni bu kadarcık biliyorsun
Yargı mod 😅 umursamayın ergen işte sende hak edene vermiş oldun hakkını.
Beni neden kötü biri olarak görüyorlar anlamıyorum sirf küfür ediyorum diye kötü biri oldum sanki bu kızla iki kelime konuştum da beni biliyor nasıl biri olduğumu
Açık sözlü olanı sevmezler. Devil hanım boş ver
@vesselamtr sen şimdi bu kıza yaranmak için beni niye harcadın ki? Ergen değilim 29 yaşında bir kadınım.
@DEVIL111 soruda bir çok yorumunu gördüm bana yapılan yorumlar da var aralarında tabi
Kıza yaranmak için değil. Ben seni harcamadım o ilk yorumuma yorum yapanı harcıyorum ergen diyerek onu kast ediyorum. Seninle bi derdim yok ki
Bana yaranacak bir şeyi yok ayrıca ben kırıcı olduğumu düşünmüyorum olanı söylüyorum kusura bakma ama yalakalık yapamam kimseye benimle iki kelime konuşmayan biri ne dediği pekte umurumda değil
Bence kapatalım konuyu en sağlıklısı bu
Yoruma kendi atladı kendi diyor ya kötü bir kızmış hangi kötülüğümü görmüş acaba birisinin sevgilisini mi aldım birisini kullandı mı beni tanımayan biri iki yorum oku ya beni çözmüş oldu hanım efendi böyle şeylere ayar oluyorum benim hakkımda bir şey bilmeden yorum yapanlara
@DEVIL111 kötü bir izlenim veriyorsun diyelim içini bilemem tabi sonuçta tanımıyorum. Farkındaysan soruyu ben sordum ister atlarım ister atlamam. Soruyu soran kişiyken yorum yapmam çok normal değil mi? Başkasının görüşüne atlayan sensin ben değilim
Ben yorumunun altında da söyledim zaten fikrimi. Fikirleri umursamıyorsan uzatmaya da gerek yok üstünde durma yani
İçimi bilmiyorsun ama yorum yapıyorsun çok ilginç beni mi kontrol ediyorsun kime yazıp yazmadığını bu kadar benle ilgilenme derim sinsice düşman gizlice hayran misin nesin nasıl konuşurum kimseyi ilgilendirmez bu kadar dert olmasın bunca insan var gerçekten kötü olan tek ben mi göze battım
@DEVIL111 aynen senin millete gelişigüzel yorum yaptığın gibi değil mi? Milletin namusu onuru haysiyeti hakkında yorum yaptığın gibi değil mi? Komik olma istersen neyinle ilgileneceğim senin? Ben bu sitede uzun süre takılan biriyim gizliden de olsa sık sık soru sorarım. Gelip sorularıma yorum yapıyorsun sonra bana kontrol ilgi diyorsun şaka mısın? Sen atlıyorsun insanların paylaşımlarına. Doğal olarak insanı sinir eden bir yorum yapınca da ilgi çekiyorsun yoksa ne tanırım ne de bilirim. İşim olmaz. Burada övgü yağdırdık diye kendini bir halt sanma. Ben iyi niyetli biriyim gerçeği söylerim sizin gibi hemcinslerimi kıskanıp da book atmam beyinden zoru var heralde a a hayran falan yazmış sen kimsin ya hayırdır?
Sırf güzel kız dedik diye kıçı kalkmış da hayran olduğumu öne sürmüş senden güzellere hayranlık duymuyorum ben sen kimsin ak? Git belanı başkasından bul
Ya ne kudurmussunuz m. ruklar hahahaha
Kartlar toplantisi
Benim tercihlerim farklı. Neyine hayranlık duyacağım? Sırf gönlü hoş olsun diye de iltifat ettiğim insanlar oldu o kadar kasma. Tenezzül edip açıp yeni koyduğunuz fotonuza dahi bakmam ben herkesi kendin gibi sanma
Hak ediyorlar bunlar Troll hesap sana ne oluyor iyilik meleği mi kesildin başımıza burunu sokma derim herseye ağzımı geleni söylerim yinede olsa yinede yaparım çünkü umurunda mı gerçekten komik olma benim yazıklarım seni baya germiş herhalde birden kusmaya başladın senin ne haddini benim hakkımda bunları diyorsun yazık kafana sen bunla uğraşacağına kendi işine bak derim bu kadar ilgilenme kim ne yapmış ne etmiş önce kendine bak ben neyim diye felsefe yapma
@DEVIL111 senin kafanda sorun var belli ki. Herkes senin yaşadığın gibi yaşamak zorunda değil ya da bakire kalmak zorunda değil. Ben cinsel ilişki yaşadım diye gelmiş beni yargılıyorsun sonra da hayranlık diyorsun. Başkalarına yazdığın saldırgan yorumları da gördüm tuhaf sorunlu tipler ya da yorumlar her insanın dikkatini çeker kendini özel sanma. Kaldı ki bana da defalarca saldırgan yorumlar yaptın hayram olsam bunları dile getirmezdim. Sen neden milletin bacak arasıyla ilgileniyorsun? Kendi işine hayatına falan baksana
@vesselamtr açık sözlülük değil bu. Gelip evlilik dışı ilişki yaşamış kadınlara saldırgan yorumlar yapmak açık sözlülük değildir ya da patlak gibi hakaretlerde bulunmak.
Abovv arkadaşlar gerek yok kapatın konuyu bence yeter da
Sen ilgilenmediğin kesin onun için vermişin ya ahaha hoşuma gidiyor bunu yapmak sanki marifet gibi yapıyorsunuz evlenmeden önce cici kız seni ağlama gerçekler can yakar kudurmaya devam bense lafımı esirgemeye valla istediğimi söylerim bu kimseyi alakadar etmez 😀😀
@DEVIL111 ben sana onca hakaretine rağmen iyilikle geldim. Başka biri olsa hep küfür eder hakaret eder tıpkı senin yaptığın gibi ama sen uzatınca herşeyi ortaya serdim sen de başka insanları rencide edemezsin
@DEVIL111 sana ne milletin çetelesini mi tutuyorsun 😀
@DEVIL111 sadece kendini rezil ediyorsun herkes bu yapamadığı için yapana saldırıyor diyor kimse seni takdir etmiyor emin ol 😀
Hoşuma gidiyor yüzlerine vurmak beni mutlu ediyor çünkü hak ediyorlar bunlar yapmasaydı ben mi dedim yapin diye burada binlerce kız var ilişkiye giren sonra terzi gibi dikiren bunu mu savunacağım hem altına yatıp hemde pişman demeleri beni bitiriyor bana samimi gelmiyor onun için lafa atılıyor
@vesselamtr bak gördün mü kendine gelince beni nerden tanıyorsun ne hakla böyle konuşuyorsun yazıyor ama başkasının özel hayatı yaşamı hakkında istediği gibi yorum yapıyor. Benim özgürlüğümün bittiği yer de senin de özgürlüğün biter bu kadar basit
Ben yapsam çoktan yapardım ama sizin gibi değilim ikinci el onun için yapmadım bunla mı övünüyorsun yazık kafana başka bir şey yok demi övünecek sende haklısın 😀😀😀
@DEVIL111 aynen evde kalmış kız kurusu olmuşsun zaten kendini hediye paketi gibi saklamaya devam et 😀 gördüğüm her yerde rezil edeceğim seni unutma bunu 😀
Valla ben onu yaşamadım sen karakter analizi yapıyorsun benim hakkımda kötü olduğumu idda ediyorsun hangi yüzümü görmek istiyorsan onu gösteririm o kadar basit butds kalktıp da iyilk meleği oynamaya kalkma bana sanki hepsiniz sütten çıkmış ak kaşık gibi konuşuyorsunuz ben ona gülüyorum
Evde mi kaldım senin gibi her önüne çakirmadim ne mal olduğun belli benim rezil edecek bir şeyim yok sen haline yan patlamış mısır seni ağla kudur ikinci el kaportasi bozuk seni kudur 😂😂😀😀
@DEVIL111 kendini anlatma ya çomaristan gülü eminim koyduğun foto da sana ait değildir sözlerin tipik bir kezban olduğunu gösteriyor çünkü 😀
@DEVIL111 senin gibileriyle konuşacak bişeyim olamaz eğitimsiz kültürsüz bir moronsun sözlerinden yazdıklarından belli oluyor her şey
Gerçekten yeter yazmayın artık bitsin gitsin
Sürünüze bereket maşallah
@vesselamtr o yazsın zaten yalakalık üstüne yalakalık yapmış 😀
Yav gerçekten yeter yakışmıyor bırakın şu tartışmayı
Kart kavgası sjsjd
@vesselamtr tamam
@jvkvhkkdoh bütün hepsi sen yüzünden oldu yeter artık boş verin da
Devil tipini seviim
Kurban ol
Ablalar abiler yapmayın artık beyin bırakmadınız dakka başı bildirim geliyo yapmayın şu kavganızı.
Neden mümkün olmasın
Kendini severek olur
En güzel yaştır
Belki öylesindir.
her şey mümkündür
Kendini keşfet
münkün bir adet mini etek bi ardet crop
Nasıl derjen
Guzelsen bakan vardir zaten
Sana bağlı bir şey
Daha çekici olunan yaşlar
Neden olmasin
En guzel yaslari bir. kadinin
Naz yapcan guzel olcan ve xperin olcak
Mümkün
Bu kadın ın elinde
Beğenmek zor
Ya zaten güzelsindir buna eminim
Esra Bilgic gibi
Zamanla
Ozguvenle
@acayipadamm
mümkün. egzersiz ve açlıkla ve doğru beslenmeyle hepsi mümkün. de bu sorunun cevabı çok uzun ve sabır gerektiren bir olay.
@acayipadamm seni neden etiketledi 😀
Acayipadamla benim aramda bir mesela var, profilini bulmak için etiketledim.
Ne meselesi 😂😂
Söyleyemem
Yas gecmsu
Daha 30 bile olmadım zırlama
@S2minkeyfi bu yorumu yazan adam seni siikmez boşuna uğraşma git asfalta çık
Hadddee yallah simdi küfür etmicem
@S2minkeyfi bütün yorumlarımı okumuş işsiz asalak mal ne kadar kafaya taktıysa artık beni 😂😂😂
@S2minkeyfi üff uza
@S2minkeyfi ahaha bir de o mavi hesap da benim diyor. Trans bireysin heralde. Lgbt ye saygım sonsuz saklama gerçek kimliğini yedi hesaplı hürmüz iyi güldüm sayende. Bir insan kendini anca bu kadar rezil eder.😀
@S2minkeyfi bir insan neden kapatılan hesabına gelen yoruma diğer hesabından cevap verir ki? Sen her kimsen gerçekten psikolojik problemli takıntılı birisin. Git tedavi ol
@S2minkeyfi bak şimdi kimin hesabı kapatılıyor
AA iskayet etmis bide zavalli
@S2minkeyfi kavga ediyorlar ağzına geleni söylüyorlar sonra da şikayet ediyorlar mallar. Sen o devil spastiğinin yan hesabısın belliki. Amma koymuş sözlerim
Nssnjssj lan mal misin mk alakam yok. Bak ben ettiysem sksinler beni
😂😂😂
Zeki bakımlı
Güzel fizik.
Benim 28 ama
En güzel yaşındasın
Güzel olur
Mümkün
Olunur tabi
Geçmiş artık boş ver
Daha 30 bile olmadım zırlama
tamam teyzeeee
Aynen dayı
Teyzeee
Amcaaaa
😊😊😊😂😂
Ya da amca mı demeliyim? İkisininden birini seç beğen. Tercihi sana bırakıyorum istersen dede de diyebilirim malum çoğunuz görünüş olarak dede gibisiniz saçlarınız bile erkenden dökülüyor yazık . s
Deme yaa sizin yüzünüzden dökülüyor hep stressiniz
Fizik nasıl