Benim göğüs uçlarım büyük arkadaşlar çocuk doğurup emzirince daha da büyüyecek diyorlar 🤦🏻♀️ bu iyi bir şey mi? Bu ince sütyenlerden vs belli oluyor şu lazer olanlardan yani 0.05 cm vardır rahat öyle diyim. Yani benlik sıkıntı yok ama bazen istemsizce giydiğim şeylerde falan dikkat çekiyor özellikle yazın napcam ben
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler bizden daha işin piri çıktı vallahi bi meme dedik maşallah yorumlar coştu 😂
Yok ablam kapkara değil biliyorum senin dediğini arkadaşımın öyle hatta bazı beyaz tenlilerde bile öyle kara olduğu oluyomuş genetik galiba o benim kara değil şükür 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Kendi adıma konuşayım, ben çok severim ve çok tahrik olurum
Büyük olsun bi zararı yokki o kadar da dert etme göğüslerin büyük mü peki
açıkcası sıkıntı yoksa.. kimse için odluğunu zannetmiyorum..
benimde öyle ama çok da sallamıyorum bu saatten sonra gidiyim de meme ucumu mu küçülteyim
ahaaaa
valla ben hiç sevmiyorum kocaman olunca daire hiç güzel durmuyo
O uç genetikitr ne büyür ne de küçülür.
Eğer o rengi koyu olan bölgeyi soruyorsan.
Bence göğüs uçlarının büyük olması sorun değil
Yaaaaa ben kurban olurum ona hayattaki en haz aldım şey yaaaa hersey olurum ona😀
Burdaki erkekler kudurmus hsdhdnsn🤮
Yo🫡
Kötü değil normal
İçim rahatladı kızlar yazınca vallahi erkeklere her şey ok 😂
O senin vücudun nasıl rahat hissediyorsan öyle olmalısın
Bebeksin 🫶
Sende çiçeksin ❤️😇
Bant yapıştır kanka sorun oluyosa
Bantla olmuyo kanka yapışkanlı yuvarlak pedleri takıyorum sütyen altına ancak öyle. Bantta 2-3 katta yine küçülüyo ama tamamen içine kaçmıyo 😂
Bant dediğim şey zaten o tatlım. Tutta koli bandı yapıştır demedim yaa 🤣🤣
Yahu dekolte bandı işte dediğin flastere benzeyen şu 😂 bende koli bando yapıştırmadım herhalde 😂
Siyahsa çirkin gözüküyor
Yok değil yani esmerim açık kahve gibi koyu değil ama
Kapkara oluyor bazılarının
Abla esmersen koyu olur
Yok ablam kapkara değil biliyorum senin dediğini arkadaşımın öyle hatta bazı beyaz tenlilerde bile öyle kara olduğu oluyomuş genetik galiba o benim kara değil şükür 😂
Senin ten rengine uyumluymuş😊
O zaman ne olucak ya salla gitsin
Bunun için onay beklemede bilemedim...
Çoğu kızın hakkını yemişsiniz:))
Bence normal bir durum abartacak bir şey yok gibi.
Kötü değil de hani daha dikkat cekiyir
rengi koyuysa gayet de kötüdür
Ne kadar büyüklü mesela
Bana göre değil mesela
Kocan daha iyi emer. Çocuğu düşünme
çok güzel bu bence ;)
daha da uzar sunerse biraz itici olur
hmmmm memişlerin ölçüsü ne?
dert ettıgın seye bak bence kotu degıl
Ne şanslısın bir bilsen
Bakmam gerekiyor
Nolcak ki ya
off ne güzel offf
Kışkırtıcı bir soru olmuş.
Emzirmeye hazırsın demek ki
Çok mu kötü duruyo?
Degil
Nasıl görünüyor?
yok sanmam
İnşallah daha da büyümezler ya bazen sütyen altına yapışkanlı ped takıyorum daha da büyürse napcam
seveni var
Memelerinde o kadar büyük müüü ablaaa
kaç beden peki
Bence kötü değildir
Bence hoş
İri uç iyidir.👍
Güzel
Çok iyi
İğrenç