Var
Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Devamlı kullanıyorsa evet. Bende gözlük kullanan birisiyim. İnsanı zeki gösteriyor. Zeki göstermesi çekici zaten :D
Hayatım boyunca gözlük taktım. Allah belasını versün gözlüğün de, gözün deeee
Cevap
6Cevap
Bazı erkeklere ciddi yakışıyor ama her gözlüklü erkek çekici değil benim için
Gözlük insanı çekici kılmıyor bana göre
Peh.
Marka çerçeve kullanıyorsa evet bence var.
Bence çok seksi oluyorlar:)
😂😆
Yalan mi jsjw
🥸🥸🥸
elbette daha zeki gösteriyor ama herkese yakışmaz
Yakışıyorsa olabilir
Var hocam
Sinan Engin dışında başkası takmasın
Neden bir tek Sinan Engin? Bu arada numaralı gözlük kastettim güneş gözlüğü değil.
Numaralı gözlük çekiciliği yok
Var evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar