Son dönemlerde erkekler esmerleri daha mı çok beğeniyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Son dönemlerde erkekler esmerleri daha mı çok beğeniyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
😂 bilmiyorum Yaa
Ama sonuç olarak erkekler hepsini beğeniyor, beyaz , kumral, buğday, esmer😂😂
Eee kadınların hepsi güzel maşallah
haha teşekkür ederiz
Rica ederim
Ben kumral ve beyaz tenliyim
Vav ikisi bir arada 🙃🙃
Saç rengim kumral ten rengim beyaz
Cevap
11Cevap
Bu Genelde insanlar insana değişiyor ama esmer kadınların birazcık daha beğenildiği bana göre gerçek
Evet 🙃
Ne beyaziz ne esmer nede kumral Allahin belasi biseyiz
Kız deme öyle
Esmer ve kumral ten güzeldir gadası, sende bu işden iyi anlıyon çok şükür 😂
Hahaha aynen
Reis amacın ne sabah sabah 😅 açık tenli seviyoruz
Açık ten güzeldir
Zevklerine göre bence
Aynen
Ben sarı severm kızılda olur
Sarışınlar güzel
Galiba, çoğunluk esmerden yana
Öyle görünüyor
Dikkat çekici oldukları için
erkekler hepsini beğeniyor
Galiba
Son dönemde mi başlamış 😅
Galiba sanırsam öyle 🤣
😃
Esmerler daha güzel oluyor
Esmerler harbi güzel
Ben de esmer erkekleri beğeniyorum
Ne güzel
Dönemsel değişen bişey mi
Olabilir 😅
Esmerler daha iyi yeni farkına varmışlardır
Evet
Esmer ten - Rihanna 😍
Rihanna başkadır
Doğal sarışın ve yakını hep tek geçerim💯
Onlar başka
Sorma, ben çirkinim zaten çirkin ve güzel uyumu
Ben hep esmerleri beğenirdim
Ne güzel
Mecburiyetten beğeniyorlardır.
Aynen
Sana soralım
Esmerde sarışında kumralda hepsi çok güzel
Yani 😅😅
Olabilir.
Evet
Sana sormak lazım 🫠
Tüm ten renklerinin ayrı güzelliği var
Hatun da taş ama 😀
Sana çekmiş 🙃🙃
Bilmiyorum
🙃🙃
kesin kesin
🙃🙃
Olabilir
Evet
Esmerler güzel olur
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar