Kızlarla kendimi kıyaslama huyumdan nasıl vazgeçerim?

5 yildir falan yolda gordugum butun kadinlarla kendimi kiyasliyorum benden guzeli var mi ya da sexisisi var mi diye bakiyorum ama 5 yilda goremedim yani daha da varsa da cok nadir demektir ona da napalim yani hsidis malzeme bu bendeki😂bu huyumu nasil birakirim ya
Kızlarla kendimi kıyaslama huyumdan nasıl vazgeçerim?
Cevapla