

En üstteki fotoğraf bana ait. Ciltteki damar görünümü kızarıklık iz vs bıktım bu sorunlardan kafama takıyorum daha önce de aynı soruyu sordum kimse yardımcı olmadı. Solaryumla kaç seansta alttakı gibi olur? Güneşte bronzlasamiyorum


En üstteki fotoğraf bana ait. Ciltteki damar görünümü kızarıklık iz vs bıktım bu sorunlardan kafama takıyorum daha önce de aynı soruyu sordum kimse yardımcı olmadı. Solaryumla kaç seansta alttakı gibi olur? Güneşte bronzlasamiyorum
O nasıl bir beyaz ten la? Ben de gayet beyazım da sen çok kötüsün kansızlık var gibi albino musun? Fotoğrafta ayağı çıkmış adam beyaz tenlidir de sen anormalsin.
Albino değilim simsiyah saçım var doğuştan
Cevap
36Cevap
Hanfendi bu şampuan değildi yalnız. Tezgaha dökücektiniz
Kimi de niye beyaz deģilim der, niye a... ım beyaz deģil diyenler var burada
Harbiden ya derde bak
Keşke kara olsam böyle problemlerle uğraşmazdım
Beyaz ten hiç sevmem dokunamiyorum hasta gibi geliyor bana
Öyle çünkü
Alttaki zenci yavrum, fırına atıp unutmak lazım ki öyle olasın 😄 çok zor, açık tene sahip olmak kötü bişey değil ❤️🙌
Beyaz tenliler sevilir ki niye dert ettin sen bu kadar
"Solaryumla kaç seansta alttakı gibi olur?":
Beyaz ten bir lütuftur çabuk bu zevksiz düşünceden vazgeç
Senin beğenmediğin ten rengini insanlar ameliyatla yapmaya çalışıyorlar. Elf gibi kızsın işte
Sorunları çok fazla damarları gördükçe midem bulanıyor
Sevgili olalım
Sen alttaki gibi olamazsın ki bencede olma bu şekilde daha hoş göze
Altta ki şeyini göstermemiş ama sen şeyini de göstermişsin
Ona mı takıldın havuzda herkes böyle
Beyaz ten asiriiiii guzel bence ya ama esmerde seksi ikiside cok iyi takma kafana ama beyaz ten daha iyi
Üstteki hortlak görmüş korkusundan yüzü gözü bembeyaz olur ya onun gibi
Beyaz ten daha iyiya işte, Bembeyaz pambık gibi 😋
Her gün güneş kremi sür bir hafta güneşlen bronzlaşırsın
üsteki kadın candır alttakine pipisi kalkan ölsün
bu ciltle alttaki hibi olursan 20 seneye cilt kanserini garantilersin
şu an ki cilt problemlerinden iyidir yeter ki kamufle etsin
Sorunlara takılmak yerine kıymetini bilsen keşke, çok şanslısın bence, biraz pozitif olman gerekmez mi?
Sorunsuz esmer bir teni tercih ederim
Tercih meselesi ama esmer tenin sorunu olsa ne, olmasa ne. Bence çok şanslısın, sadece biraz dikkatli olup özen göstermek gereken konular var hepsi bu. Suratını asıp üzülmek yerine ten renginin güzelliği sevinmelisin...
Fiziğin kötü yavrum senin, tenin değil
Fiziğimi nereden gördün
Belim ince zaten fiziğimle bir derdim yok şu iğrenç ten rengimden kurtulmak istiyorum sadece
beyaz ten güzeldir
Sorunlu bir ten rengi
Erkekler kadınlara dair herşeyi sever siyah saç sarı saç beyaz esmer fark etmiyor
6 7 seansta okadar bronzlasir
Ne kadar aralıklarla gitmek gerekiyor
Okadar detayını bilmem ya da orada gerek yok Akdeniz'e kal 4 5 ay sürekli güneşte tamam olur iş
Mükemmelsin aq felimisin
Bence bu ten rengi çok iyi
Bence gayrt iyi böyle bozma
Beyaz ten ayrıcalıktır iyidir bence
sacmalama beyaz ten süper
Ne güzel beyaz olmak gibisi yok.
Ben memnunum.
O vücudun kıymetini bilelim lütfen
Hdjsjjs hiç mi kanın yok awk solaryuma git
Bunu solaryuma sorsan mı?
Para için yalan söylemeyecekleri ne malum bilen birinden bilgi almak istiyorum
Ama onların işi bu birine değil bu işi yapanlara güvenmelisin internetten yıldızı en yüksek olanı işaretle ve ara sor hatta bi kaç yere sor kararı sen ver
Dermatologlara güvenip nasıl dolgu yaptırıyorsak benzer hesap işte
Doktorlar yalan söylemez. Güzellik salonlarındakiler yalan söyler lazer yaptırıp kandırılan bir çok arkadaşım var
Doktora sorabilirsin mesela cildiye randevusu ile ama buraya değil gerçi uzman doktor vardır belki burada ya da Bi'Bilen olabilir
bayılırım ben de, üsttekini sabaha kadar yala
Beyaz ten candır
Cok beyazsin ya...
Çok hoşuma gidiyor seni
Kansız Ruh gibisin
alttaki kadar olmaz bence 😄
Memelerin ne güzeldir amma beemmbeyaazz
Miss gibi bacağın var mal mısın aq
Hakikatten çok kötü
Gercekten kötü
Güzel
Off bembeyaz çok iyi
Beyaz iyidir
Bense aşığınım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?