Kızlar, Ay kızlar ben mi yanlış yapıyorum the purest ürünleri hakkında?

Kızlar merhabalar the purestin c vitamini ve hyaluronik asidini aldım bir de la roche posay'in onarıcı bakım kremini aldım. Şimdi zoretanin tedavim aralıkta bitti ben daha bu ay c vitamini hyaluronik kullanmaya başladım. 1 yıla yakındır da the purestin güneş kremini kullanıyorum gayet de memnunum ondan. Şim ben c vitamini sürüyorum 5 dakika bekleyip hyaluronik sürüyorum 5 dakika daha bekleyip onarıcı bakım kremini sürüyorum regl oluyorum bir de ama yüzümde küçük küçğk kızarık sivilce tarzı şeyler çıktı sivilce değilde hani böyle kızarıklık işte onun gibi Ay yanlış yaptığım bir şey mi var ya tekrar sivilcelerim çıksın istemiyorum 8 ay bunun için ilaç kullandım nolur akıl verin ve bir de böyle kuru kuru soyuluyor derim yani bu iyi mi kötü mü anlamadım ya nolur akıl verin

Kızlar, Ay kızlar ben mi yanlış yapıyorum the purest ürünleri hakkında?
Cevapla