Kızlar, Kaynak sac yaptirdim kalitesi herzamankinden kötü?

Arkadaslar benim saclarim asiri seyrek oldugundan özellikle uclari ben her 5 ayda bir sacima kaynak yaptirip ayni boyda kestiriyordum yani uzun olsun diye degilde saclarim gür gözüksün diye herzamanki kaynak saclarimdan cok memnundum düzenli olarak bi salonda yaptiriyordum hep ilk yikadigimda ince parlak görünüp yikayinca bayaga bi gürlesiyordu kendi sacim gibi oluyordu bu sefer yaptirdigim saclarda resmen hayal kirikligina ugradim yikayinca düzlestirilmis gibi görünüyor saclar düzlestiriciyle sekil aliyor ama hic normalde olan sonuc degil. Simdi cuma günü icin daha önce gidip memnun kaldigim baska bi salondan randevu aldim planimda aslinda 30 tane falan daha yaptirmak en azindan onlarin saclariyla daha gür gözükür bi iki ay idare ederim diye ama sonuc bu sacla fazla gür görünmezse diye kaygi yapiyorum üstelik 2 aya en gec bebek partim olacak ve ozaman bu saclarla olmak istemiyorum fotograf falan cekilcek kafama takiyorum cumartesiden belli acaba saclari benim cikarmak icin malzemem var evde cikarsamda komple yeniden o gitmek istedigim salonda bi kac sac eklemek yerine tüm yenidenmi yaptirsam bosuna para vermis oldum bi yandan ona aciyorum ama bu da bayaga düsünmekten bunalima girdim bi yandan tüm yeniden yaptirsam rahatliycam ama parayada aciyorum yeni yaptirmaya durumum var ama yazik olacak diye uzattim biliyorum ama fikrinizi almak istiyorum sizce ne yapiyim tüm cikartip bu kötü saclari yeniden güzelmi yaptiriyim yoksa üstüne biraz ekletiyimmi?
Kızlar, Kaynak sac yaptirdim kalitesi herzamankinden kötü?
Cevapla