Yüzünden makyajı siliyor renkli lenslerini çıkarıyor burnu estetikmiş çocuk bir doğuyor çirkin kara kuru koca burun

Yüzünden makyajı siliyor renkli lenslerini çıkarıyor burnu estetikmiş çocuk bir doğuyor çirkin kara kuru koca burun

Yani illa ister istemez makyajsız halini görecekler evlenince falan. Bence aşırı estetik ve aşırı makyaj yapmak bir süre sonra cildimizi yorar ve güzel bir görüntü çıkarmaz ortaya o yüzden aşırı yapmamak bence çok daha iyi diye düşünüyorum ben. Yani estetik gerekli ise tercih edilmeli gerek yok ise tercih edilmemeli diye düşünüyorum.
Cevap
3Cevap
yok şaşırmadım badana ustasıyım hayırlı kandiller
bakımlı kızla evlenilmez kullanır atarlar
Şu ördek dudak yaptırmayı ne zaman vazgeçecekler
Bakım illa lens ve estetik değildir.
Nişanlıyken tanzikli su tutmak lazım 😂😂😂😂
Makyaj bakım degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?