Göz altımın çok şişkin bir yapısı var (göz altı torbasından bahsetmiyorum) ameliyatsız nasıl geçirebilirim bunu?

Gülünce ya da gözümü hareket ettirince aşırı kötü duruyor çoğu zamanda utandığım için ya kafamı kaldırarak bakıyorum ya da gözümü kısarmış gibi hareket ettiriyorum ameliyatta olamam daha gencim egzersiz vb yöntem var mıdır bunun için

Göz altımın çok şişkin bir yapısı var (göz altı torbasından bahsetmiyorum) ameliyatsız nasıl geçirebilirim bunu?
Cevapla