Hepimizin vücudunda beğenmediği birtakım özeliklerimiz vardır ve benim için önemli olan bunları kabullenip yaşamak. Herkes farklı düşünebilir, bir de senin fikrini alalım..🎶🎤

Burun 👃
Dudak 👄
Elmacık kemiği 🐭
Kaş 🐾
Yanak ✂️
Diğer parçalar/yorumlar 👇
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
vücudumda bir şeyi değiştirmezdim
Övünmek gibi olmasin ama yaradan zene bezene yaratmiş sanirim beni. Hic degiştirmek ya da gegenmedigim yerim yok maalesef.
maşallah tabarek allah sübhanallah :)
Burunumu değiştirmeyi isterdim beğenmiyorum.
Ameliyat olmuyorum çok korkutucu geliyor bana
Sucuklu sütlaç mı midem bulandı
Kusabilirsiniz
Neyse alınma, genelde ameliyat olanlar nefes almak zor oluyor diyorlardı
Bir değişiklik yaptırmazdım imkan varsa yara izlerine ufak dokunuşlar yaptırtırım. O da değişim için değil iyi olsun diye. Yüzümden memnunum
Boyumu her yönden uzun olsun isterdim
Boyum min 1.90 olsun isterdim
Kaç boyun
1.70
Ben de kendime kısa diyorum
Niye boyun kaç
185 cm
Neyin kısa kanka senin
Bilmiyorum takmişim
Boyun iyi kafaya takma
Sen de takma her şey boy değil ki bak ben bile diyorum dediğini
Beni üzen en çok şey parasızlık bı 300 000 TL olaydı
Eski işimi sahaf işini kitapçıyı yeniden açmıştım
Olur inşallah hayırlısı
İnşallah kardeşim
Hiç birini Allah bana böyle vermiş Allah'ın verdiği vücudu bozmaya hakkım yok.
Burnumu bir iki tık daha küçültürdüm o kadar. Boya da şöyle bi +4 5 cm eklense fena olmazdı
Olur inşallah 😄
Çenem küçük. Bunun tedavisi yok. Burnum uzun sayılıyor, yüzüme göre. Çenem küçük olduğu için. Belki ilerde burun ameliyatı olurum
Kalbimi yerine çelik kutu ko dururdum. Darbelere ve K.. hpelere daha dayanıklı olurdu...
Vay kardeşim
Fırsat ztn var yapmak isteyen yapar ama ben sevmem nasıl dünyaya geldiysem öyle kalmayı
Hiç birin değitirmezdim Allah vergisi durdun estetiğe vereceğim parayı başka birşeye haçarcarım.
Boyumu diğer yerlerim idare eder gerek yok ama az daha boyumu uzatabilseydim çok iyi olurdu
Kaç boyun
60 boyum
Kilona göre iyiyse sorun etme sonuçta elimizde olan bir şey değil boy
Dedinya dilek işte olacağından değil hani
Doğru ben de çok gerçekçi ele aldım
Heyaa çok ciddiye aldın hemen 🤣😂😂😂
😄😄
Abi direkt yüz nakli olup ortadan kaybolurdum 😅
Niye kardeşim
İbo öldü abi arasınlar biraz beni 😅
Vay kardeşim sahte ilan ver bari
😅😂 kayıptır aranmak istemiyor aramayın 😅😂
Delidir yakalayın gibi oldu la haha
😅😂 bulurlarsa yakalasınlar abi 😅
boş ver kardeşim keyfine bak
Eyvallah abim 🙏 canımsın 🤜🤛
Sen de öyle brat 💪
Ben halimden çok memnunum 😎😎
Ne mutlu sana:)
😅🤗🤗teşekürler
Her şey doğalken güzeldir
Fırsatım var ve değiştirmek istemem
Her tarafımdan memnunum şükür
İyiyim ya ben maşallah
Yaradılışımdan memnunum
Hiçbir yerimi değiştirmek istemezdim
Böyle iyiyim seviyorum kendimi🙂
değiştirmezdim kendimden memnunum
Ben değiştirdim çoğu şeyi 😂
Mesela
Burnum belki dkfjjd
Baya burun dediler
Çoğu kişinin kötü çünküsü
tuyan mı var
Dudaak tabi
İnce mi
Cildimi
Neyi var
Fazla hasas ve alerjik
Yağlı mi yoksa nasıl
Kuru galiba
Karma cilt tipi
Kastım sadece yüz olarak değil genel olarak beyaz cilt laneti var bende
Biliyorum o durumu, çok alerjik evet
maalesef
Ugrasavaksin artık 😄
Alıştık artık 😅
O zaman kabullen artık 😄
Hayır tabiki 😅
Doğal hali öyle ama 😄
Elbet cildim pes edecek istediğim gibi olacak bu savaşı ben kazanıcam 😅
Oluyor mu ki öyle bilmiyorum pek
Hayallerimle oynama 🥹 ( olmuyor )
😄😄
Göz.
Ne var gözünde kardeşim
Çok az asimetrik
Bir şey olmaz herkeste var o
Mesela yani 😅
Göz çevremi
Ne gibi?
Morluk kırışıklık göz kapağı düşüklüğü
Mutlu olacağını düşünüyorsan arkandayim yap 😄
Memnunum gerek duymuyorum.
Ne mutlu sana
gerek duymuyorum
En güzeli 🙌
Bilmem
Düşün bacım düşün
Hm😆
Burnumu değiştirdim elmacuk yaptırirdim
Estetik mi oldun burun?
Yess
Beğendin mi memnun musun
Gece iyi nefes alamiorum ama şekli iyi
Yeni mi oldu
Yok ya 1 seneyi geçti
Hep öyle mi olacak la
Ne bilem ben üşengeçlikten doktora da gitmiom
Git kesin
Hiçbir seyi
🙌👏
Burun
burnumu değiştirelim ya
Cilt
Hiç bir şeyi
burun
dudak olabilir
Firsat var mı
Memnunum kendimden.
Kulak ve penis boyu
Ne gibi değişiklikler?
Kulaklarım biraz kepçe gibi duruyor. Penis boyum da kısa, biraz uzun olsun isterdim
Burun.
Hiçbir yerimi
Boy uzatırdım
Kaç boyun
1.55
Kilona göre uygunsa takma, tabi hayal kuralım biraz demi 😄
Hiç bir şey değil
Zaten olmuş olacağı kadar yer kalmamış hhahahha
😀😀
Şöyle küfür bekledim okkalı 😂
Hayır çünkü hiç bir yerim yapılı değil 😀
Sadece sqaut canım, demii 😂
O da değil
Ne peki
Genetik
Belin de ince ama, bu nasıl genetik 😄
Öyle yani
Yaşın doğru mu hahahah
30 😀
Daha genç derdim de gerçi yüzünü görmüyorum
Maşallah diyelim bari
Tsk ederim
Ne demek abla 😄😄
Göbek
Cinsiyetimi
Burnum çok kötü be
Burunnn
Yoktur
Burun