Kendinizi güzel/yakışıklı bulduğunuz halde fotograflarda çirkin bulduğunuz oluyor mu?

Normalde kendimi güzel buluyorum selfilerde güzel buluyorum ama arka kamerada nefret ediyorum çoğunlukla ya. Bi adam şey demişti nasıl ki kamera gökyüzünün ayın veya doğanın güzelliğini tam yansitamiyorsa bizimkini de yansitamayabilir. Ben buna katıldım şahsen snsnsjsk

Kendinizi güzel/yakışıklı bulduğunuz halde fotograflarda çirkin bulduğunuz oluyor mu?
Cevapla