8 aydır evliyim ama eşim çok pis. Bana haksızlık değil mi?

Eşimle görücü evlendik benden 9 yaş büyük ufak tefek yaknlaşmalar dışında kadınlığa ilşkimiz olmadı çünkü kendisi çok pis bir insan teni kokuyor ağzı ölü gibi kokuyor vücudu sarkık göbekli hiç bir anlamda artısı yok saçları hep yağlı masada yemek yeme adabı yok ayakta işerdi el yıkama alışkanlığı yok bana dokununca tiksiniyorum onu düzeltmekten çok yoruldum onunla berabr olmamam normal mi bu bana haksızlık değil mi?

8 aydır evliyim ama eşim çok pis. Bana haksızlık değil mi?
Cevapla