Dolgum fazla yapıldı, erittirme yaptırdım. Biraz daha erittirsem mi?

Aralıkta dudak dolgusu yaptırdım, 1. Dolgumu yaptırmıştım önceden 2. dolgumu yaptırmak icin gittik kadın oo senin dolguların duruyor üzerine yaparız cok güzel olur dedi ben de doktor olmadıgım icin okeyledim yarım ml istedim zaten dudakların cok ince 1 yapalım anca olucak görüceksin dedi ona da okeyledim işlem bittiginde korkunçtu cok şişti ödemdir dedim gün geçtikce dahada sismeye basladı ama normal bir sislik degil üst dudagımla burnum birleşikti resmen 15 gün oldu hala dahacok kötü gözüküyordu eritmek istedigimi söyledim birazını gittim biraz eritti rahatladı öncesine göre fakat hala güzel dogal gözükmüyor hangi doktora yazdıysam bıyık bölgenize kaçmış fazla doldurulmus vs diyo kadına yazdığımda bakın bu sizin hatanız diye benim hatam degil sen ordaki dolguyu istemiyorsun diyo dolguya 4.000 verdim tekrar eritmeye 4.500 istiyo şaka gibi hem kendi hatası hem kabul etmiyo az önce yazdım diye de azar işittim bildiginiz sizce hakkımı savunmalı mıyım yoksa oradan vazgecip baska bir yerde eritmeliyim dudagımın ilk hallerini koyuyorum sonraki de 1. eritme işlemi sonrası ya da hiç ellettir miyim mi ne dersiniz? şu an hacim olarak seviyorum ama yandan kötü

Dolgum fazla yapıldı, erittirme yaptırdım. Biraz daha erittirsem mi?
Dolgum fazla yapıldı, erittirme yaptırdım. Biraz daha erittirsem mi?
Dolgum fazla yapıldı, erittirme yaptırdım. Biraz daha erittirsem mi?
Dolgum fazla yapıldı, erittirme yaptırdım. Biraz daha erittirsem mi?
Dolgum fazla yapıldı, erittirme yaptırdım. Biraz daha erittirsem mi?
Dolgum fazla yapıldı, erittirme yaptırdım. Biraz daha erittirsem mi?
Dolgum fazla yapıldı, erittirme yaptırdım. Biraz daha erittirsem mi?
Cevapla