Sevgilim kıllı olduğum için çok şikayet ediyor, ne yapmalıyım?

Merhaba, ben kıllarımı çoğunlukla almıyorum, çünkü böyle daha rahat hissediyorum. Ne de olsa doğal bir şey, ama o sürekli şikayet edip duruyor. Ayrılmayı düşünüyorum artık ne yapmalıyım ☹️🤧
Sevgilim kıllı olduğum için çok şikayet ediyor, ne yapmalıyım?
Cevapla