Dış görünüş yüzünden sevileceğimi düşünmüyorum. Haksız mıyım?

Böyle dış görünüşte olan kızlar varken bir erkek aşk anlamında neden konuşsun benle , kendimi geliştiriyorum falan ama böyle tipler varken de benim gibi at kafasına mı bakacak cidden.
Bakmamalarinda da haklılar yani manken gibi kızlar varken.
Dış görünüş yüzünden sevileceğimi düşünmüyorum. Haksız mıyım?
Dış görünüş yüzünden sevileceğimi düşünmüyorum. Haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Şu özellikle karaktere bakıyorum diyenler bunlar başta bakar dış görünüşe zaten erkek görsellik odaklı bir canlıdır. Dış görünüş önemli değil karakter önemli diyen erkekte yalancıdır şahsen kusura bakmayın ama
Güncellemeler
1 yıl
11 ay geçmiş şu an düşününce o zamanlar aşırı haksızlık yapmışım şu an ciddi ilişkim var 2 ay sonra 1 yıl falan olacak bu soruyu sorduğumda bekardim bilmiyorum hepinize teşekkür ederim çoğu kişi haklı çıktı o zamanlar çok önyargılıymisim kendime karşı
Dış görünüş yüzünden sevileceğimi düşünmüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla