Çoğu insandan şey duyuyorum benim cildimde hiçbir şey yok ki niye cilt bakımı yapayım diyor ben çok yanlış olduğunu düşünüyorum.🤔

Çoğu insandan şey duyuyorum benim cildimde hiçbir şey yok ki niye cilt bakımı yapayım diyor ben çok yanlış olduğunu düşünüyorum.🤔

Gözeneklerin varsa kendi kendine gitmiyor. Ya cilt bakımı yaptırman gerek ya maske yapman gerek ama ikisinin de düzenli olarak yapılması gerek. Cilt bakımına gidenlerin sivilcesi varsa ona göre de bir işlem yapıyorlar. Ben gitmedim, yerine çıkarsa sivilce kremi sürüyorum ve maske sürüyorum. Maskeden sonra tonik sürüyorum. Çünkü ciltte toz birikiyor gün içinde ve gözeneği da zaten o yapıyor.
Cevap
3Cevap
hayır rutin bakım olarak yapıyorum ben
Bende
Benim cildimde hiçbir şey yok ki niye cilt bakımı yapayım bakarım yakışıklıyım
Hayır cilt bakımı için yüzünüzün dolmasını beklemeyin tıkanıklık bile olabilir
Bakım kremleri olabilir.
Degil
Salatalik doğra 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?