27 yaşındayım, cilt bakımı için neler yapmalıyım?

Merhabalar, 27 yaşındayıım, alnımda küçük sivilceler vardı bir zamanlar, hala T bölgesi akneye yatkın o neden T bölgesine clindoxyl sivilce kremi kullanıyorum ve bunu uzun yıllardır her akşam yapıyorum. Alnım kırışmaya hazır hala gelmiş gibi duruyor. Ama sürmeyince de çıkıyor. Başka hiçbir bakım yapmıyorum ve ürün kullanmıyorum. Cildimin gençliğini koruması için ne önerirsiniz?

27 yaşındayım, cilt bakımı için neler yapmalıyım?
Cevapla