Selamlarr🫶
Sadece güzel olduğum için bütün dikkatleri üzerime toplamayı istemezdim açıkçası daha farklı özelliklerimle ön plana çıkmak her zaman için daha iyidir sizin fikirleriniz nedir?

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg🫶
Selamlarr🫶
Sadece güzel olduğum için bütün dikkatleri üzerime toplamayı istemezdim açıkçası daha farklı özelliklerimle ön plana çıkmak her zaman için daha iyidir sizin fikirleriniz nedir?

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg🫶
Sadece güzel veya yakışıklı olmak ilk etapta ilgi çekebilir. Ama zeki ve kültürlü biri değilsen ilgi çektiğin ortamda tutunamazsın. Hatta zeki ve kültürlü insanın güzel veya yakışıklı olmasına da gerek yoktur. Aklıyla zekasıyla ilgi çeker zaten.
baya açıklayıcı olmuş haklısın
@yıldızarsi teşekkür ederim 😊
Teşekkür ederim 😊
Yeterlidir ama kendim için değil.. genel olarak konuşursam mesela bir kadın güzelse çoğu erkek onu elde etmek için her şeyi yapar ya da bir erkek çok yakışıklıysa kadınlar aynı şekilde peşlerinde olurlar.. bunun altında da maalesef günümüzde her şeyin dış görünüş olması yatıyor..
Sadece güzel/yakışıklılık ile ilgilenen bir güruh elde ettikten sonra değer vermemeye başlar. Bunlarla birlikte zeki olan kişi bu güruhu adam etmeye kaadir olur. Ve hep değerli olur.
Bence yeterli değil açıkçası televizyonda veya magazin de bir sürü çok güzel kadın görüyoruz ama bir çoğu da itici şahsen tekrar görmek bile istemiyorum... Bence güzellik yakışıklılık karakterle ve asil davranışlarla tamamlanırsa o kişi bütün dikkatleri üzerine çeker..
Cevap
27Cevap
Dikkat çekmek için yeterlidir ama dikkat sen de kalmasını sürdürmek için yeterli değil
Dikkatleri toplamak için yakışıklı ya da güzel olmanıza gerek yok. Sıradışı bir tipiniz ve tarzınız varsa ilgi çekmeniz kaçınılmazdır.
Evet, yeterlidir. İlk dış görünüşünle dikkatleri üzerine çekersin ve konuşulursun. Bu kural hiç değişmiyor.
Öyle bir şey olsaydı kapımın önü kadın dolardı. Zaten bunu istemem de, beni tek bir kız sevsin ve tabi ben de onu seven tek kişi olayım.
Sade güzellik hoş olsada , insan güzelliğine eş değer ya da kendini koruyabilecek zeka arıyor ve ahlak tabiki bu da önemli
"Bence abartıyorlar insanın iç güzelliği daha önemli ya"
Görünüş olarak dikkat çekmek süre ile sınırlıdır. Daha sonra insanlar konuşma ve düşünce tarzınıza bakacak olduğu için fiziksel görünüş yeterli değildir.
Hayır yeterli değildir kesinlikle. Bir duruşu, zekâsı yoksa önemi yok güzelliğin.
Yeterli değil belki ama ilk adım, ilk farkındalık için geçerli.. Sonrasında tavır ve konuşmayla desteklenirse tadından geçilmez..
Erkek istediği kadar yakışıklı olsun (ki bu erkeğe yakışıklı yakıştırmasına çok karşıyım, çok hanimevladı bir yaksitirma) karizmatik, fiziksel olarak güçlü degilse hiçbir halt toplayamaz. 😂
Doğrudur 👍😃
Günümüzde evet ama bununla dikkat çekip muhabbeti, davranışı ve karakteri ile bi o kadar uzaklastiran çok insan var
Dış görünüş olarak yeterli olsada zeka her zaman öne geçer
palyaçolar da dikkatleri üzerine çekiyor yani... değil
Onun için mi sabah akşam cıbıldak kadınlar eksik olmuyor sorularından?
Tabiki yakışıklılık dikkat çektirir ama havalılıkta önemli yakışıklılığı hal hareketler ve karizma ortaya çıkarır
Güzellikten ziyade önce giyiniş dikkat çeker.
Evet kısa bir süreliğine yeterli sadece
Fazlasıyla yeterli evet ilk intiba adına
İlk başta yeterli olabiliyor tabi
Hayır değildir tabii
Değil tabikide
Konuşana kadar evet. 2 etap hitabet yeteneği ile ilgilidir.
Yakışıklı ya da güzelsen mutlaka etrafın da arkadasların çok olur
Dikkatleri üzerine toplamak çok basitliktir
Tek başına olmaz
Yani büyük oranda etkilidir
Hayır yeterli değil benim için önemli olan duruş
@Loder6235 oturaklı olmalı ve ortamla çok samimi olmasını istemem
Yetmez her şeydrn önce ahlaklı olacaksın
Değil bakıp geçerler sadece
Evet bütün dikkatler üzerinde olur
çoğu zaman evet
kişiye göre değişir
Evet
Evet yeterli
Yeterli
Yesss
Tıp boş geliyo bana
Dis görünüş işte
Yeterli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?