Kuaföre sadece "kaşlarımı düzelt" dedim, o ise incecik yaptı. Ne yapabilirim?

Yaşadığım 2. kuafor vakası alttaki yeni hali bende tepem attı ne varsa fırlattım tezgahtaki elim ayağım boşaldı sinirden ay düzelt dedim sadece
Kuaföre sadece kaşlarımı düzelt dedim, o ise incecik yaptı. Ne yapabilirim?
Kuaföre sadece "kaşlarımı düzelt" dedim, o ise incecik yaptı. Ne yapabilirim?
Cevapla