Yaşadığım 2. kuafor vakası alttaki yeni hali bende tepem attı ne varsa fırlattım tezgahtaki elim ayağım boşaldı sinirden ay düzelt dedim sadece 


Kasinin ilk hali gayet güzelmiş keşke hiç bilmediğin yere gitmeseymissin kaşın mahvolmuş maalesef toparlanması da uzun zaman alır 😑 Neyse sıkma canını neler yapabilirsin diye araştır düzelir illaki🙏🏻
Tatlı badem yağı kas kirpik serumu ve sabır 😅
offf aynısı benim kaşlarıma yapıldı incecik kaldı delirmek üzereyim ya. geceleri yatmadan önce vazelin sürüyorum 2-3 hafta bunu deneyeceğim. Yeni kaş çıkarmazsa gün içinde sarımsak sürmeye çalışacağım
Cevap
30Cevap
Badem yağı sürün bence
Kuaför belası ne yazık ki. Bilmediğiniz veya birinin önermediği kuaföre kaşınızı teslim etmeyin birdaha. Bol bol vazelin sürün hızlı uzar.
Zaten düzeltilecek bir yanı yokmuş ki boşu boşuna gitmişsin evde sen de halledebilirdin
İple makası Kullanamıyorum tam olarak benim gittiğim kuaför de taşınmış
Cımbızla toplayabilirdin 🥲
Yok hanfendi gayet güzel duruyor ya takmayın kafayı-
Çok pardon öksürük tuttu öhğ
Kaşlarının içinden girmiş dışından çıkmıs ya böyle kuaför mü olur nerde öğrenmiş kaş almayı😨 çok sinir bozucu üf üfffff.
ne etmişler sana guzum kaşların bold muş incecik kalmış kııı
Açıkça dedim ki bak sadece ince kılları iple topla o naptı tam tersini ama aldım öcümu 😅😅
Bu Kaş düzeltme değil kaş törpuleme olmuş resmen biçer döver ile tarla mı sürüyordu o an hayal aleminde acaba
kuaför sıkıntısı sizlerde de yaşanıyor demek evt kaşların resmen yolunmuş
saçlarımı şöyle yap dıye tarif edıyorum adam kafasına göre kesıyor sonra da dıyor kı sana boyle daha guzel yakışıyor ((: ben napıyorum eksik para verıyorum
Kuaförler herkese aynı şeyi yapıyorlar. Yüzüne yakışmış kaşın. Keşke ellemeseydi
Kökü sen de nasil olsa cikar dert etme bir daha oraya gitmezsin zaten
Bir daha oraya gitme yapabileceğin bir şey yok kimseye de önerme vazelin sür çabuk üzüyor kaş
Uzuyor
Ama normaldede alttaki gibi. Kalemle boyaması ustte. Çizmişsin
ilk hali ne güzelmiş niye inceltme gereği duydun ki
Kuaföre işte bu yüzden gitmiyorum, güzelim kaşı daha da mahvediyorlar, uzar en geç iki haftaya
Sarımsak sür yatarken hayatım sabah yıkarsın geçmiş olsun❤️birde susam yağı kullan
Tatlim kuaföre gitmene gerek yokmuş ki sadece alt kisimlardan alacaktin kendin az bir şey bunun için kuaföre nie gittin
bende sakalları düzelt çizme doğal kalsın diyorum her seferinde suriyeli gibi çıkıyorum kardeşim berberden..
Bir daha aynı yere gitmemelisin bence.
Güzelin kaşın anasını ağlatmış
vazelin sür aşkım uzar yakında
Benim kuaförüm kendim
İyi bir döv kuaförü
uzar 1 haftaya kuaföre güvenme bi daha
ilk kaşların çok güzelmiş
boş ver, kötü olmamış en azından.
kaş yağı kullan hemen çıkar senin kaşların zaten
Twtwywyw inceltmis bi de yamuk inceltmis
Yapacak bir şey yok zaman
bir daha gitmeyebilirsin
ohaaaaa, katliam yapmış
Kaş laminasyonu yakışır sana bence
Berbat yapmış oha
S. kti attı kezban ağzımı bozdum gece gece 😒
Kuzu bence bakım yagı kullan hemen uzatmalısın kendin almayı ögrensene rezil etmiş bildigin lan üzüldüm
🥹🥹 benim kuaförüm vardi kadın uzmaniydi bu işin kaş tasarımcısı o gün acelem çıktı Bende uğradım no name dükkana
Kuzu valla rezil etmiş bir yolunu bulmalısın o güzel kaşlarını uzatmalısın. Allahtan güzelsin' de fark edilmez okadar☺
Teşekkürler eminim ki sizde çok güzelsinizdir🖤
💙💙✨☺rica ederim çok düşünme ayrıca
Mahvetmiş kaşı
Bunu kalın yapmak 3 ayımi alır en az
1 seneni alır bence kaşlarını mahvetmiş, ben olsam aynısını pna yaoardım
Yay gibiymiş kaşın
Neden bütün talihsizlikler beni buluyor şu aralar 😂
Muhtemelen alan abla kasapmış ondan, ehline yaptır
Bitince yüzünde pici.. msi bı gülümseme ifadesi vardı zaten
Bu sana inat yapmış olmasın
İlk defa gittim Acelem vardı
Cidden eski sevgilisini falan mı aldın kızın
Tanımadığım mahalle arası izbe bı kuaför 😅
Valka ben lsam bende onun kaşını alırdım))))) bak öyle olmaz böke olur diye
Hahaha neyse ki kökü bende diyip Teselli ediyorum kendimi🥹😅
Geçmiş olsun kalemle düzelt göz jalemşyle
Yapay durmaz mı😅neyse Bı sure 2010 daki kızlar gibi takilicam mecbur
Ahahaha bundan iyidir
Hamsi kılçıpı gibş kaş baksana)
Aşkolsun yaa 😂😂
Bana kızma ben yapmadım)
Bı kız için kolay değil bu durum😂
Bir erkek için de kolay değil üzülme)
Amerijan pastasında böke bş sahne vardı kazayla kaşını alıyorlardı başrolün)
neyse ki erkek arkadaşım yok 🤣
Niye olsa ne olur ki, kaşın gözün güzelmiş, adam burajacak değil ya
Tribe girdim gece gece sus ondan 🤣🤣
Yok yok ben anladım güzel kızsın sen dert etme
Senş bi kaş yıkamaz
Biz neler atlattık bı kaş mi üzecek beni diyormusum🫠
Heyt be, tutmayın küçük enişteyi🤣🤣
💅😸
2.5, 5, 7.5, 10 enişteeeee)
Ne o Çarşamba ki feyzi mı 😂
Sinan dombay))))
Çingen sinan))))
Hm onu bilmiyorum benim favorim feyzi 😂
O kim ya)))) İstanbul'da sinan dombay var bi bak komik şopar
İsabelya gecemi gündüz eden😅
İzle
Bu ne Allah'ını seversen ya🤣
Ahahaha beni güldürüyor)))
Enişte))))
Özgür özelll🤣🤣🤣
Çok benziyor sinana, uzun saçlıyı gördün mü
Nerede yaşıyorsunuz bu arada
İstanbul
Siz
Karadeniz 😶🌫️
Şehir?
Ordu
Samsun mu ordu mu
Tahmin ettim
Dedim yaa😅
Senden önce yazdım geç gitti)
O bölgenin kızlarrının hatları kibar oluyor
Siz İstanbulun neresindensiniz
Öyle evet incedir yüzleri
Kadıköy, bilirmisin buraları
Bilmem harita ve isimsel biliyorum sadece
:).
🤣🤣🤣🤣🤣 coğrafyayımı seversin
Bayılırım 💫
Harita sevdiğine göre🤣ee gitmedin mi hiç İstanbul'a
Gitmedim :(
Konu kaştan nerelere geldi
Bişi kaybetmedin))))) okul var mı
Kaş güneyde)
Soğuk espriler serisi başladı 😅
Ahahahaha
Ben yatayım artık sabah erken kalkıcam
İyi geceler küçük hanım
Sizede iyi geceler beyefendi 🫠
Tenkyu)
Güzelim kaşların içine ettirmişsin
Hiç sorma psikoloji çökerten cinsten 😅 bütün seksepalitemi kaybetmiş gibi hissediyorum 😅
eski hali halbuki o kadar güzelmiş ki 🤷♂️
Mahvetmiş kaşlarını umarım küstürmez
Eski kaslar çok güzel mis mahvetmis
Uzat dokunma sende
Üstteki daha güzel
Üstteki kaşla alttakinin alakası yok
kötü olmamış ama
Güzel takılma.
BK gibi yalmis
bence daha hoş olmuş
çok ince yapmış
Kötü olmuş
Yolmuş awk
kötü olmuş...
Riskli olmuş
Kötü bir durum
Alttaki daha tatli
Daha güzel olmuş
Geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?